• Dit fantastische spel is bedacht door de enige echt Sevda, CountMeIn :Y)

    Jaja, je kijkt in je lijst met stories waar je een abonnement hebt en telt het aantal stories waar je een abonnement op hebt.

    Die nummers tel je bij elkaar op. Máár, als degene boven je een abonnement heeft op één van jouw stories, mag je boemen.
    Zo kan bijna iedereen een keertje boemen. Moet je alleen goed opletten. Mensen die véél abo's hebben zowel als op hun stories als abo's van die ze zelf lezen, zullen veel moeten tellen. Willen ze dat neit doen, Sil vous plaît, wees sportief en reageer gewoon niet om het leuk te houden voor de rest :Y)

    Dus bijvoorbeeld:
    Henk de Steen: Ik heb op 4 stories een Abonnement, dus 4.
    Piet de Chocoladereep: Ik heb op 6 stories een Abonnement, dus 10.
    Gijs de Kameel: Hé! Piet jij hebt op mijn story Winx Club een Abonnement, dus BOEM
    Marieke de Berg: Ik heb op 8 stories een Abonnement, dus 8.
    Jantje het Broodje: Awh, Piet heeft op mijn story wél een abonnement. Jammer, dat Marieke dat niet heeft, anders kon ik boemen. Ik heb op 2 stories een Abonnement, dus 10.
    Etc
    Etc
    Etc

    Snappie?

    Oké ik begin wel:
    3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 13:04 ]


    Let it come and let it be

    63


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    84.


    It's time to be happy again.

    100

    759

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 13:57 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    1015


    I like boys who drive cars too slow.

    16


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    1118...
    Kan zelf niet geloven dat ik 102 abonnementen heb:|:XxD


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Ben ik nou echt de enige die dit niet snapt? :$ Ik heb het meerdere keren door gelezen, but I still don't get it :s

    1137


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    1145


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.