• Wij gaan één keer in de maand altijd naar de kerk met onze klas. Dus we zaten zo in de kerk half in slaap te vallen. Ik meen het, nu was er weer de pastoor die té langzaam praatte. Maar goed. Opeens kreeg ik gewoon vet veel inspiratie voor mijn story! Is een kerk toch nog ergens goed voor, (:

    Sorry voor de gelovigen onder ons. ^^

    Hahahahaaha. Ik heb ook inspiratie op de raarste plekken hoor. wow dat klinkt verkeerd.


    To infinity and beyond •

    Ghehe, het is dan zeker ergens goed voor ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    Ghehe, het is dan zeker ergens goed voor ;D


    Firm believer of all that is magic

    Chevalric schreef:
    Ghehe, het is dan zeker ergens goed voor ;D

    Hahaha. ;3 Ik krijg altijd inspiratie onder de douche - dat klinkt raar-.


    It's time to be happy again.

    Zit je in Nederland of Belgie of school? Want volgens mij komt het hier in Nederland niet echt meer voor dat we met de school naar de kerk gaan. Ghehe wel mooi dat je daar dan inspiratie van krijgt. Ik had ook altijd een hekel aan de kerk en ben voor een groot deel van mijn jeugd ook christelijk opgevoed, dus I know your pain (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    da's puur toeval :Y) -antikerk-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jonsu schreef:
    Zit je in Nederland of Belgie of school? Want volgens mij komt het hier in Nederland niet echt meer voor dat we met de school naar de kerk gaan. Ghehe wel mooi dat je daar dan inspiratie van krijgt. Ik had ook altijd een hekel aan de kerk en ben voor een groot deel van mijn jeugd ook christelijk opgevoed, dus I know your pain (pirate)


    België.

    Leafs schreef:
    Hahahahaaha. Ik heb ook inspiratie op de raarste plekken hoor. wow dat klinkt verkeerd.


    Doordenkertje:"D


    You're beautiful.

    Leafs schreef:
    Hahahahaaha. Ik heb ook inspiratie op de raarste plekken hoor. wow dat klinkt verkeerd.

    Dat heb ik váák op de wc ^_^


    Felix