• Zoals in al een eerdere topic,is het contact met een goede vriendin afgebroken omdat ze te weinig tijd heeft omdat ze een vriendje heeft.
    nu voel ik me erg depressief, wat moet ik doen:S:S:S

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 9:30 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Echt depressief of alleen een beetje down? Daar zit een groot verschil tussen, hè (:

    Zoek afleiding.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haar vergeten, zoek nieuwe vrienden, als zij de vriendschap verbreekt, omdat ze een vriendje heeft, vind ik dat laf. Als jullie écht een fantastische vriendschap hadden, had ze dit niet gedaan.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Carolyn schreef:
    Haar vergeten, zoek nieuwe vrienden, als zij de vriendschap verbreekt, omdat ze een vriendje heeft, vind ik dat laf. Als jullie écht een fantastische vriendschap hadden, had ze dit niet gedaan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Als ze jullie vriendschap blijkbaar minder heeft gevonden dan haar vriendje en het daardoor verbreekt vind ik dat echt zielig, dat blijkt dus dat ze eigenlijk helemaal niet echt een goede vriendin is, maak nieuwe vrienden en zoek afleiding..


    Everything is worse without music.

    Followill schreef:
    Als ze jullie vriendschap blijkbaar minder heeft gevonden dan haar vriendje en het daardoor verbreekt vind ik dat echt zielig, dat blijkt dus dat ze eigenlijk helemaal niet echt een goede vriendin is, maak nieuwe vrienden en zoek afleiding..


    Firm believer of all that is magic

    Jedi schreef:
    Echt depressief of alleen een beetje down? Daar zit een groot verschil tussen, hè (:

    Zoek afleiding.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    depressie is een ziekte, depressief niet.
    Je kunt dat niet verglijken.
    Sorry dat ik zo doe maar ik kan het weten.
    Depressie is een ziekte.


    Where words fail, music speaks

    Ik heb precies hetzelfde. Behalve dat die vriendin het niet letterlijk heeft gezegd, dat onze vriendschap over is, maar ze laat het op alle mogelijke manieren merken -.-'

    Eerst vond ik t ook moeilijk hoor, al 5 jaar ben ik zo'n goede vriendinnen met haar, en dat gooit ze weg voor een vriendje?!
    Maar je hebt er niks aan om erover in te blijven zitten, dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Je moet t loslaten, accepteren dat ze t niet meer wilt.

    Zoek afleiding, en een nieuwe vriendin (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik denk persoonlijk dat je je gewoon een beetje down voelt --' Waarom zegt iedereen meteen dat ie depressief is of een depressie heeft?
    In ieder geval, zoek afleiding


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Op een dag zal ze je nodig hebben ! Als de Jongen/zij het uitmaakt, Bij wie moet ze uithuilen ?

    Jedi schreef:
    Echt depressief of alleen een beetje down? Daar zit een groot verschil tussen, hè (:

    Zoek afleiding.

    Followill schreef:
    Als ze jullie vriendschap blijkbaar minder heeft gevonden dan haar vriendje en het daardoor verbreekt vind ik dat echt zielig, dat blijkt dus dat ze eigenlijk helemaal niet echt een goede vriendin is, maak nieuwe vrienden en zoek afleiding..

    Jedi schreef:
    Echt depressief of alleen een beetje down? Daar zit een groot verschil tussen, hè (:

    Zoek afleiding.


    Follow your dreams. They know the way.

    Depressief denk ik niet hoor, eerder gewoon een beetje down. Nou; Zet je er gewoon overheen, met mokken kom je er niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    neem contact met haar op, stuur een sms ofzo, als ze niet antwoord moet je het hier maar bij laten.
    Maar je moet ook begrijpen dat ze verliefd is, en dus zoveel mogelijk tijd met haar vriendje wil doorbrengen, en daardoor jou een beetje vergeet. Dan moet je haar er dus aan herinneren dat jij er ook nog bent.
    en anders, zijn er vast genoeg meisjes die wél met jou bevriend willen zijn.
    Succes! (heart2)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"