• Ik denk daar de laaste tijd echt veel aan.

    Een mooie rode jurk en een magiche omgeving.
    Het word de mooiste dag in mijn leven en ik word omgegeven door almijn beminden and etc etc.

    Ik vind trouwen trouwens een serieus iets. Wat je maar 1 keer doet met de gene waar je je hart aan wilt geven...

    Hoe denk jij over trouwen?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:59 ]

    het schijnt dat getrouwde mensen gelukkiger zijn dan mensen die heel hun leven samen wonen(cat)

    ik zou niets liever willen. in mooie witte jurk, familie en vrienden om me heen het jawoord zeggen tegen de gene met wie ik m'n leven wil delen.
    ook vind ik trouwen iets heel serieus. het is niet dan ja zeggen en een jaar later bedenken dat het toch nee is. het moet wel echt zijn en ook altijd er alles aan doen dat het huwlijk slaagt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Kangaroo schreef:
    Daar denk ik niet aan ik ben pas 13.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik wil Trouwen in een Mooie witte jurk, met een Sluier achter me.
    dat vrijgezellenfeest boeit me niet veel.

    Ik wil Trouwen met iemand, die om mij geeft en van me houd en ik hetzelfde voor hem voel.

    Ik wil later geen kinderen, maar wel een adoptiekind


    Firm believer of all that is magic

    Hmmm... Voor mij hoeft al die overdrevenheid niet. Ik denk dat trouwen niet je liefde bepaalt en dan hang je voor de rest van je leven aan die éne persoon vast. En wanneer het dan de verkeerde kant op gaat in de relatie, wat een grote kans heeft te gebeuren, moet je dat gezever van een (v)echtscheiding doorstaan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    NAZIPUNK schreef:
    Ik zeg je nou: Als je uit de puberteit kruipt, wil je toch echt een mooie witte jurk en een traditionele witte bruiloft, b'lieve me.

    Ik ben jong, ongehuwd, en studerende. Nu trouwen is funest voor mijn carrière.


    Nou nee. Ik weet toch echt zeker dat mijn jurk rood word.

    Omdat rood een hele speciale kleur in mijn leven is.

    Ik wil opzich wel trouwen, maar ik hoef die achterlijke vrijgezellenfeesten dus écht niet. Aangezien het daar ook heel vaak fout gaat (heel veel drank, en vaak gaan mensen dan ook vreemd door de hoeveelheid).

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 10:01 ]


    your eyes are like stars in the night.

    raplove schreef:
    (...)

    Nou nee. Ik weet toch echt zeker dat mijn jurk rood word.

    Omdat rood een hele speciale kleur in mijn leven is.


    Ik vind dat een mooie opzicht, Paars is voor mij zeer speciaal.
    Maar ik wil toch wel een witte jurk


    Firm believer of all that is magic

    IK wil niet trouwen.


    Olive

    Poseidon schreef:
    Ik wil opzich wel trouwen, maar ik hoef die achterlijke vrijgezellenfeesten dus écht niet. Aangezien het daar ook heel vaak fout gaat (heel veel drank, en vaak gaan mensen dan ook vreemd door de hoeveelheid).


    Nou ik weet het niet...

    Omdat mijn beste meisje altijd zeg dat als ik ooit ga trouwen ik er niet vanaf kom om een vrijgezellen feest te geven.

    Maar omdat ik alle twee de hangover delen heb gezien en ook uit ervaring weet dat bruiloften zijn afgeblazen door dat stomme gedoe wil ik het ook niet...

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 10:09 ]

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Ik vind dat een mooie opzicht, Paars is voor mij zeer speciaal.
    Maar ik wil toch wel een witte jurk


    Ja maar wit is zo saai...

    Omdat Iedereen dat al heeft.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 10:08 ]

    raplove schreef:
    (...)

    Nou ik weet het niet...

    Omdat mijn beste meisje altijd zeg dat als ik ooit ga trouwen ik er niet vanaf kom om een vrijgezellen feest te geven.

    Maar omdat ik alle twee de hangover delen heb gezien en ook uit ervaring weet dat bruiloften zijn afgeblazen door dat stomme gedoe wil ik het ook niet...

    Wat gebeurd er in hangover dan precies? :'D Ik bedoel, wat hebben ze allemaal gedaan wat ze niet meer konden herinneren? :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wat gebeurd er in hangover dan precies? :'D Ik bedoel, wat hebben ze allemaal gedaan wat ze niet meer konden herinneren? :'D


    Dat is nu het leuke dat je dat niet weet...

    Aan het einde van de film worden een paar fotos getoont.

    En daar moet je dan uithalen wat ze allemaal hebben uitgevreten.

    raplove schreef:
    (...)

    Dat is nu het leuke dat je dat niet weet...

    Aan het einde van de film worden een paar fotos getoont.

    En daar moet je dan uithalen wat ze allemaal hebben uitgevreten.

    Wat staat er op die foto's dan?:"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga niet trouwen. Ik zie het als een beperking van je vrijheid, iets waar ik erg op gesteld ben.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil het wel graag, maar wel pas als ik echt zeker van diegene ben. Ik vind dat je eigenlijk maar één keer hoort te trouwen in je leven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the