• Ik zal de korte, maar toch niet zo korte versie van eht verhaal vertellen. Alvast bedankt voor als je het allemaal gaat lezen, en ik wens je veel succes haha.

    Mijn vriendje is de laatste maand(en) ontzettend kut bezig. Soms negeer hij me, hij doet kortaf, wil veel minder afspreken en ik ontdek opeens heel veel krabbels van exen en andere meisjes op zijn hyves. Maar dit is niet alles, er was een jongen die al bijna een jaar met mij bezig was. Hij is 22 en woont bij mij in het dorp. Beetje oud dus, maar zo een schatje. Hij is echt lief voor me en behandelt me met respect. Iets wat mijn v riendje al lang niet meer doet. Dus toen heb ik met hem afgesproken. Buiten dat mijn vriendje het wist. We hebben niets gedaan, gewoon gepraat en een beetje gewandeld en het was super gezellig. hij was net als op msn heel lief.

    1 dag later kwam mijn vriendje naar me toe. Ik had per ongeluk mijn telefoon bij mijn vriendje laten liggen toen hij bij me was. Ik ging dus even douchen en toen ik even later de kamer inkwam had hij mijn telefoon in zijn handen. Ik vroeg wat hij aan het doen was, me niet van enige schuld bewust, en hij antwoordde: ''Oh, iemand had je gepingt.'' En toen viel het kwartje. Het moest wel die jongen (laten we hem Dave noemen) zijn geweest. Ik probeerde er zo luchtig mogelijk voer te doen en te doen alsof ik niets doorhad.

    Vijf minuten later begon hij opeens te flippen. Hij sprong op en begon te schreeuwen: ''Slet die je bent! Hoe durf je met hem af te spreken, je weet dat ik niet wil dat je dat doet! Als je godverdomme nog een keer met hem praat zijn wij voorbij!'' Ik werd zo ontzettend bang van hem. Ik kroop in het hoekje bij mijn bed en voelde me opeens zo klein. Ik was echt nog nooit zo bang geweest voor een persoon.

    Opeens komt hij naar me toegelopen en slaat hij me met een vlakke hand recht in mijn gezicht, en zei hij dat ik dat verdiende. Sindsdien heb ik een ontzettende afknapper van hem gekregen. Ik ben soms nog steeds bang als hij slechte zin heeft ofzo. En dat wil ik niet. Hij doet nu wel weer redelijk normaal en heeft zijn excuses aangeboden maar dit doe je niet, vind ik.

    Nu, over naar Dave. Ik heb een compromis gesloten met mijn vriend dat ik met hem mag praten en ook soms met hem mag afspreken. Dat heb ik dus ook gedaan, maar toen ging het weer fout met mijn vriendje. Er gingen geruchten rond dat hij met een ander meisje gezoend had en de ''kusje love you schatje'' onderaan zijn krabbels bleven gewoon doorgaan. Toen ik op een avond van een feestje terugkwam, ging ik naar Dave toe. Daar hebben we gezoend en ik ben bij hem blijven slapen. Ik heb me nog nooit zo veilig en op mijn gemakt gevoelt als die nacht bij hem. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen. Alsjeblieft help me, ik ben ten einde raad! Ik weet dat Dave oud is voor mij (15) maar ik weet ook dat mijn vriendje slecht voor me is. Oh god, echt respect voor degene die dit hebben gelezen!


    Rainbows on my staircase ~

    Pik jij het als je vriend je slaat? Je mag toch godverdomme zelf weten met wie je afspreekt? Luister naar mij en luister goed. Je moet het uitmaken. Niet om hem, of om die andere jongen, maar om jezelf. Yes, that's right. Want voor je het weet gaat die jongen je vertellen waar jij je stappen in het leven moet gaan zetten, welke lucht je inademt en welke kleding je aantrekt.

    Wat heel, heel belangrijk is, is om een ijzersterke eigen wil te hebben als meisje zijnde want er zijn van die teringhonden die er alles aan gaan doen om jou je eigen ik af te nemen omdat ze zich het recht toeëigenen te beslissen over jouw leven! En laat die vriend van je toevallig zo'n teringhond zijn.

    Nee, als je jezelf echt een plezier wil doen dump je dat stuk vod op de straat. Hij moet eerst maar eens leren met z'n vuile fikkes van een 15-jarig meisje af te blijven. God, als ik daarbij was, was het hek pas echt van de dam. Dít zijn nu dingen die me hels kwaad maken. Vuile teringhond.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Pik jij het als je vriend je slaat? Je mag toch godverdomme zelf weten met wie je afspreekt? Luister naar mij en luister goed. Je moet het uitmaken. Niet om hem, of om die andere jongen, maar om jezelf. Yes, that's right. Want voor je het weet gaat die jongen je vertellen waar jij je stappen in het leven moet gaan zetten, welke lucht je inademt en welke kleding je aantrekt.

    Wat heel, heel belangrijk is, is om een ijzersterke eigen wil te hebben als meisje zijnde want er zijn van die teringhonden die er alles aan gaan doen om jou je eigen ik af te nemen omdat ze zich het recht toeëigenen te beslissen over jouw leven! En laat die vriend van je toevallig zo'n teringhond zijn.

    Nee, als je jezelf echt een plezier wil doen dump je dat stuk vod op de straat. Hij moet eerst maar eens leren met z'n vuile fikkes van een 15-jarig meisje af te blijven. God, als ik daarbij was, was het hek pas echt van de dam. Dít zijn nu dingen die me hels kwaad maken. Vuile teringhond.


    Shoganai i ne~

    Je moet het serieus uitmaken met je vriend. En zie dan maar wat er tussen die Dave en jou gebeurt. Maar serieus meid, maak het uit met die gozer! zo hoef je je echt niet te laten behandelen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    C18 schreef:
    Pik jij het als je vriend je slaat? Je mag toch godverdomme zelf weten met wie je afspreekt? Luister naar mij en luister goed. Je moet het uitmaken. Niet om hem, of om die andere jongen, maar om jezelf. Yes, that's right. Want voor je het weet gaat die jongen je vertellen waar jij je stappen in het leven moet gaan zetten, welke lucht je inademt en welke kleding je aantrekt.

    Wat heel, heel belangrijk is, is om een ijzersterke eigen wil te hebben als meisje zijnde want er zijn van die teringhonden die er alles aan gaan doen om jou je eigen ik af te nemen omdat ze zich het recht toeëigenen te beslissen over jouw leven! En laat die vriend van je toevallig zo'n teringhond zijn.

    Nee, als je jezelf echt een plezier wil doen dump je dat stuk vod op de straat. Hij moet eerst maar eens leren met z'n vuile fikkes van een 15-jarig meisje af te blijven. God, als ik daarbij was, was het hek pas echt van de dam. Dít zijn nu dingen die me hels kwaad maken. Vuile teringhond.


    ^ This.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Zowiso maak je het methem uit !
    Hoe heeft hij verdomme het lef om je te slaan?
    grr ik kan hier echt woest om worden


    I solemny swear i am up to no good

    Wow, sowieso uitmaken met je vriend. Hij mag je niets verbieden en hij mag je al helemaal niet slaan! Jezus, wat een ass. En blijkbaar is hij ook niet te vertrouwen, die geruchten zijn er vast niet zomaar. Serieus, dumpen die gast. Je verdient echt veel beter dan dat! Wat een klootzak zeg.
    En over die Dave, zie gewoon hoe het loopt joh. Als je hem echt leuk vind, en hij jou ook, dan maakt leeftijd niet uit! Gewoon kijken hoe het uitkomt, de tijd zal het wel uitwijzen! (:

    Defensive schreef:
    (...)

    Denk je echt dat zij 6 is omdat dat op haar profiel staat? ;P
    Het was als grap bedoeld.. (:


    Get outta my head!

    Serieus als iemand je slaat heeft hij geen respect voor jou en je lichaam. Alleen daarom zou je hem al moeten dumpen. Heb een beetje zelfrespect en ga bij hem weg voordat hij je kapot maakt. En over Dave, als het goed voelt er gewoon voor gaan!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Meid, maak het echt uit met je vriendje! Zo behandel je iemand niet, niemand verdient dat. Wat een vuile idioot zeg, gewoon dumpen die hap. Ik kan daar echt kwaad om worden. Laat je ook niet intimideren door dingen die hij zegt en ga desnoods naar de politie als hij rare dingen begint te doen als je het hebt uitgemaakt, maar je moet echt van hem af!

    Dave lijkt me een erg lieve jongen en dat leeftijdsverschil vind ik nog best meevallen. Spreek dus gewoon vaker met hem af en kijk wat daar van komt (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle