• Ik zal de korte, maar toch niet zo korte versie van eht verhaal vertellen. Alvast bedankt voor als je het allemaal gaat lezen, en ik wens je veel succes haha.

    Mijn vriendje is de laatste maand(en) ontzettend kut bezig. Soms negeer hij me, hij doet kortaf, wil veel minder afspreken en ik ontdek opeens heel veel krabbels van exen en andere meisjes op zijn hyves. Maar dit is niet alles, er was een jongen die al bijna een jaar met mij bezig was. Hij is 22 en woont bij mij in het dorp. Beetje oud dus, maar zo een schatje. Hij is echt lief voor me en behandelt me met respect. Iets wat mijn v riendje al lang niet meer doet. Dus toen heb ik met hem afgesproken. Buiten dat mijn vriendje het wist. We hebben niets gedaan, gewoon gepraat en een beetje gewandeld en het was super gezellig. hij was net als op msn heel lief.

    1 dag later kwam mijn vriendje naar me toe. Ik had per ongeluk mijn telefoon bij mijn vriendje laten liggen toen hij bij me was. Ik ging dus even douchen en toen ik even later de kamer inkwam had hij mijn telefoon in zijn handen. Ik vroeg wat hij aan het doen was, me niet van enige schuld bewust, en hij antwoordde: ''Oh, iemand had je gepingt.'' En toen viel het kwartje. Het moest wel die jongen (laten we hem Dave noemen) zijn geweest. Ik probeerde er zo luchtig mogelijk voer te doen en te doen alsof ik niets doorhad.

    Vijf minuten later begon hij opeens te flippen. Hij sprong op en begon te schreeuwen: ''Slet die je bent! Hoe durf je met hem af te spreken, je weet dat ik niet wil dat je dat doet! Als je godverdomme nog een keer met hem praat zijn wij voorbij!'' Ik werd zo ontzettend bang van hem. Ik kroop in het hoekje bij mijn bed en voelde me opeens zo klein. Ik was echt nog nooit zo bang geweest voor een persoon.

    Opeens komt hij naar me toegelopen en slaat hij me met een vlakke hand recht in mijn gezicht, en zei hij dat ik dat verdiende. Sindsdien heb ik een ontzettende afknapper van hem gekregen. Ik ben soms nog steeds bang als hij slechte zin heeft ofzo. En dat wil ik niet. Hij doet nu wel weer redelijk normaal en heeft zijn excuses aangeboden maar dit doe je niet, vind ik.

    Nu, over naar Dave. Ik heb een compromis gesloten met mijn vriend dat ik met hem mag praten en ook soms met hem mag afspreken. Dat heb ik dus ook gedaan, maar toen ging het weer fout met mijn vriendje. Er gingen geruchten rond dat hij met een ander meisje gezoend had en de ''kusje love you schatje'' onderaan zijn krabbels bleven gewoon doorgaan. Toen ik op een avond van een feestje terugkwam, ging ik naar Dave toe. Daar hebben we gezoend en ik ben bij hem blijven slapen. Ik heb me nog nooit zo veilig en op mijn gemakt gevoelt als die nacht bij hem. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen. Alsjeblieft help me, ik ben ten einde raad! Ik weet dat Dave oud is voor mij (15) maar ik weet ook dat mijn vriendje slecht voor me is. Oh god, echt respect voor degene die dit hebben gelezen!


    Rainbows on my staircase ~

    Anchor schreef:
    ALS ER IEMAND JE SLAAT, GA DAN ZO VER MOGELIJK WEG VAN DIE PERSOON. ONMIDDELIJK. (cat)
    Nee, serieus..


    Out of dreams.

    Defensive schreef:
    Ten eerste: stop zo snel mogelijk met de relatie met je huidige vriendje, hij is inderdaad echt niet goed voor je. Als hij je slaat en zich zo bezitterig gedraagt is dat niet goed, daar wil je niets meer mee te maken hebben en zulke mensen kunnen uiteindelijk gevaarlijk worden.
    En tja, wat die Dave betreft... Hij is inderdaad een stukje ouder, maar daar moet je het zelf maar met hem over hebben. Als hij echt van jou houdt en jij van hem, dan denk ik dat het wel te doen is :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vond het niet erg om te lezen hoor!
    & je MOET je vriendje dumpen!
    die krabbels, maar dan vooral daty slaan!
    dat kan ECHT niet!
    & als je je echt goed voelt bij 'Dave', ga er dan voor!
    veel succes.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Defensive schreef:
    Ten eerste: stop zo snel mogelijk met de relatie met je huidige vriendje, hij is inderdaad echt niet goed voor je. Als hij je slaat en zich zo bezitterig gedraagt is dat niet goed, daar wil je niets meer mee te maken hebben en zulke mensen kunnen uiteindelijk gevaarlijk worden.
    En tja, wat die Dave betreft... Hij is inderdaad een stukje ouder, maar daar moet je het zelf maar met hem over hebben. Als hij echt van jou houdt en jij van hem, dan denk ik dat het wel te doen is :')


    You're beautiful.

    Wat een vuile bitch. Hoe durft hij een meisje te slaan? Hoe durft hij je zo te behandelen?
    Direct dumpen en zeg tegen je ouders dat hij nooit meer binnen mag worden gelaten. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Defensive schreef:
    Ten eerste: stop zo snel mogelijk met de relatie met je huidige vriendje, hij is inderdaad echt niet goed voor je. Als hij je slaat en zich zo bezitterig gedraagt is dat niet goed, daar wil je niets meer mee te maken hebben en zulke mensen kunnen uiteindelijk gevaarlijk worden.
    En tja, wat die Dave betreft... Hij is inderdaad een stukje ouder, maar daar moet je het zelf maar met hem over hebben. Als hij echt van jou houdt en jij van hem, dan denk ik dat het wel te doen is :')


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    MrsBillieJoe schreef:
    Dump je vriend! Ga voor Dave!

    Iemand slaan kan echt niet door de beugel hoor!

    Precies.
    Dump je vriendje en ga voor Dave.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:54 ]

    IIeeuwhh een 6 jarige die met een 22jarige verkeerd? Dumpeeen!;)


    Get outta my head!

    Defensive schreef:
    Ten eerste: stop zo snel mogelijk met de relatie met je huidige vriendje, hij is inderdaad echt niet goed voor je. Als hij je slaat en zich zo bezitterig gedraagt is dat niet goed, daar wil je niets meer mee te maken hebben en zulke mensen kunnen uiteindelijk gevaarlijk worden.
    En tja, wat die Dave betreft... Hij is inderdaad een stukje ouder, maar daar moet je het zelf maar met hem over hebben. Als hij echt van jou houdt en jij van hem, dan denk ik dat het wel te doen is :')


    We accept the love we think we deserve.

    Reloaded schreef:
    IIeeuwhh een 6 jarige die met een 22jarige verkeerd? Dumpeeen!;)


    Lol, ze is 15.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Iemand die jou slaat is jou sowieso niet waard. Dumpen die handel.


    ars moriendi

    Defensive schreef:
    (...)

    Lol, ze is 15.
    Er staat 6 op haar profiel! ;)


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Er staat 6 op haar profiel! ;)


    Denk je echt dat zij 6 is omdat dat op haar profiel staat? ;P


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wauuw wat erg hoe jouw vriendje zich had gedragen zeg! Eerst al een beetje contact met andere meisjes en daarna als jij afspreekt met Dave onwijs flippen en je slaan? Alsof wat hij doet wel kan? En denk na, maakt hij je echt gelukkig? En denk je dat je voor altijd bij hem kan blijven? In mijn ogen lijkt het meer alsof hij veel met andere meisjes omgaat dan met jou.. En dat is volgensmij niet wat je wilt.. Of wel?
    En Dave lijkt mij veel beter, want daar voel je je op je gemak, en veilig, en ookal is hij ouder, love knows no age ;). Als hij je maar gelukkig maakt!


    Never give up on the things that make you smile.

    Reloaded schreef:
    IIeeuwhh een 6 jarige die met een 22jarige verkeerd? Dumpeeen!;)

    Ja, dat zou echt een extreem geval zijn. Maar ik denk niet dat ik toen ik zes was zo kon typen. (:


    Rainbows on my staircase ~