• Mijn vriendje wil naar Qlimax dit jaar en hij weet dat ik daar ook supergraag heen wil, maar ik ben zestien en het is achttien plus. Alleen ik vind het totaal niet leuk dat hij daar heen gaat, zonder mij. Niet om egoïstisch te zijn, maar er zijn daar ontzettend veel meisjes die alleen hun tieten en kut bedekken en met jan alleman zoenen.
    Ik vertelde dit en toen zei hij: Ja ik kijk wel of ik ga, want ik wil er wel graag heen. Terwijl ik niet eens naar een stad hier dichtbij uit mag gaan en wat alcohol nemen, waar hij niet bij is.
    Nou sorry hoor, maar als hij gaat dan ga ik hem serieus in elkaar stompen en vervolgens naar die stad en mezelf helemaal lam zuipen. :/

    Edit: Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik dingen niet doe omdat hij dat niet wil en vervolgens gaat hij lekker naar Qlimax waar allemaal geile vrouwen mannen aan het opgeilen zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:58 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Nee, ik heb er geen zin in dat een of andere hoer hem op zijn bek bakt en hij zo dronken is dat hij vrolijk terug zoent.

    I understand.
    Maar als hij een beetje verstandig+trouw is doet 'ie dat toch niet?
    Zeg het hem gewoon dat je je daar zorgen over maakt :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Beleza schreef:
    (...)
    Nee, ik heb er geen zin in dat een of andere hoer hem op zijn bek bakt en hij zo dronken is dat hij vrolijk terug zoent.

    Meid, vertrouw je jou vriend dan echt zo weinig? (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Delirious schreef:
    (...)
    I understand.
    Maar als hij een beetje verstandig+trouw is doet 'ie dat toch niet?
    Zeg het hem gewoon dat je je daar zorgen over maakt :]

    Dat zei ik ook, maar hij zei dat hij daar niet ging drinken.
    Dat zei hij eerder ook toen hij uitging met vrienden, alleen toen kwam hij 's morgens ladderzat in mijn bed liggen, omdat hij dacht dat hij bij mij woonde(?). Hij heeft de huissleutel trouwens.

    Dus ik heb daar gewoon geen zin in, want met drank ben je totaal iemand anders en ik hoef geen vriend die in zijn zatte bui met zo'n iemand loopt te bekken.


    Ik ben gemeen xoxo

    ik zou wel vinden dat hij mag gaan, ookal mag jij niet, maar dan moet jij ook naar dingen mogen gaan zonder hem!!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik geef je helemaal gelijk, meid. Praat er met hem over, want jullie moeten wel op gelijke voet staan, vind ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Asleep schreef:
    Heb je hem al gezegd dat je dat echt oneerlijk vindt? Want persoonlijk geef ik je gelijk hoor. :Y)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chocolicious schreef:
    ik zou wel vinden dat hij mag gaan, ookal mag jij niet, maar dan moet jij ook naar dingen mogen gaan zonder hem!!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Asleep schreef:
    Heb je hem al gezegd dat je dat echt oneerlijk vindt? Want persoonlijk geef ik je gelijk hoor. :Y)


    You're beautiful.

    Nou sorry hoor, maar als hij gaat dan ga ik hem serieus in elkaar stompen en vervolgens naar die stad en mezelf helemaal lam zuipen. :/
    Nou, dat zou ik nu ook weer niet doen want dat is een beetje kinderachtig reageren lijkt me.
    Praat erover met hem hoe oneerlijk je het vindt zoals anderen hier al zeggen.

    Leafs schreef:
    Jullie moeten gewoon gaan praten. Maar ik vind niet dat je het hem kan verbieden.

    Mag je niet uit van hem of van je ouders?
    Want je bent gek als hij je verbiedt uit te gaan en jij daar nog naar luistert ook, kan het niet vriendelijker zeggen. Getuigt alleen van gebrek aan respect en vertrouwen, wat hier al zo'n beetje gaande is, lees ik zo..

    & Ik snap echt niet waarom meiden naar hun vriendjes luisteren als ze ergens niet heen 'mogen' en zij het wel vrolijk doen :'D Die wijven zijn totaal gek in hun kop. Mocht mijn toekomstige vriend me zo'n geintje flikken, dan mag ie opflikkeren. Hell fucking yes. Ik ga en sta waar ik wil. Take it or leave it.

    Sorry, liet me even gaan -.-

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 21:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh boy, learn me something. Boys are dorks. (krul)


    Smile and live.

    Asleep schreef:
    Heb je hem al gezegd dat je dat echt oneerlijk vindt? Want persoonlijk geef ik je gelijk hoor. :Y)


    None but ourselves can free our minds.