• Jup. Niet om zelf te schrijven maar ik vroeg me af of iemand hier alle delen van De Vegas Vampiers heeft gelezen?
    Ja? Dan heb ik een vraagje.
    In het eerste deel (-Hoog spel) Gaat het vooral over Alexis en Ethan.
    Maar in de andere boeken worden hun namen niet eens in de samenvatting gezegd, maar wel over andere karakters uit het boek. Nu was dus mijn vraag: komen er in die andere boeken ook nog stukken over hun?


    Forever.

    Ik heb alleen het eerste deel. En dat is omdat 'ie zo spotgoedkoop was :')
    Dus sorry, maar ik kan je niet helpen :3

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 17:27 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee helaas, ik heb alleen maar Hoog Spel gelezen, maar volgens mij komen Alexis en Ethan in de andere boeken niet meer voor, ten minste, ik kom hun namen nergens tegen. Volgens mij heeft Ethan wel wat met het boek Beet te maken, want dat boek gaat over zijn zus, dus wie weet zit Ethan daar dan ook wel in.
    Sorry verder kan ik je niet helpen, ik heb namelijk de andere delen niet omdat overal waar ik kijk ze ze niet verkopen. Als je ze hebt laat me 't dan weten, ik ben nu toch ook wel benieuwd of Ethan erin zit ^^


    “Love is a contradiction.”

    Spanish schreef:
    Nee helaas, ik heb alleen maar Hoog Spel gelezen, maar volgens mij komen Alexis en Ethan in de andere boeken niet meer voor, ten minste, ik kom hun namen nergens tegen. Volgens mij heeft Ethan wel wat met het boek Beet te maken, want dat boek gaat over zijn zus, dus wie weet zit Ethan daar dan ook wel in.
    Sorry verder kan ik je niet helpen, ik heb namelijk de andere delen niet omdat overal waar ik kijk ze ze niet verkopen. Als je ze hebt laat me 't dan weten, ik ben nu toch ook wel benieuwd of Ethan erin zit ^^

    Ja maar Britanny is de zus van Alexis en daar gaat het weer over in Bloedlink. Maar in Hoog spel zijn er ook stukjes in het perspectief van Britanny, Corbin en die andere gastjes.. Dus het moet gewoon zo zijn. Anders ga ik huilen- Ze zijn zo leuk samen! D;


    Forever.