• Ik ben al fan van hem sinds ciske de rat de musical.

    Ik vind het zo schattig hoe hij na haar kijkt terwijl hij zingt en hoe zij daarop reageerd.

    Geweldig!

    (:


    To infinity and beyond •

    Ooohja hij!
    Hij is idd lief :)


    Reach for the sky.

    Hehe, hij heeft een grappig accent.
    Hij zingt niet slecht...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    Hehe, hij heeft een grappig accent.
    Hij zingt niet slecht...


    niet slecht?

    Hij zingt geweldig!

    Hij zat bij mij in de klas, en het is echt een kut onaardig kind.


    Never wait for perfection, just make it.

    Heavily schreef:
    Hij zat bij mij in de klas, en het is echt een kut onaardig kind.


    Vertel?

    Ik ben grote fan van hem en heb een soort idee in mijn hoofd hoe hij is enzo. Hoe is hij echt dan?


    Hier is hij ook zo schattig bezig!

    Heavily schreef:
    Hij zat bij mij in de klas, en het is echt een kut onaardig kind.

    Nu ben ik benieuwd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    raplove schreef:
    (...)

    Vertel?

    Ik ben grote fan van hem en heb een soort idee in mijn hoofd hoe hij is enzo. Hoe is hij echt dan?


    Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. hij loopt er echt mee te koop dat hij 'ciske de rat' was. Als je hem rond zag lopen door de school heen, dan liep hij echt met zo'n blik van: Jaja, ik was ciske de rat ja, ik ben beroemd en jij niet.
    Hij haalde iedereen neer, omdat hij vindt dat hij beter is dan de rest. En urgh, kan hem niet uitstaan.


    Never wait for perfection, just make it.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Nu ben ik benieuwd



    Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. hij loopt er echt mee te koop dat hij 'ciske de rat' was. Als je hem rond zag lopen door de school heen, dan liep hij echt met zo'n blik van: Jaja, ik was ciske de rat ja, ik ben beroemd en jij niet.
    Hij haalde iedereen neer, omdat hij vindt dat hij beter is dan de rest. En urgh, kan hem niet uitstaan.

    Muahaha, heb het ff gekopieerd.


    Never wait for perfection, just make it.

    Heavily schreef:
    (...)

    Hij vindt zichzelf helemaal geweldig. hij loopt er echt mee te koop dat hij 'ciske de rat' was. Als je hem rond zag lopen door de school heen, dan liep hij echt met zo'n blik van: Jaja, ik was ciske de rat ja, ik ben beroemd en jij niet.
    Hij haalde iedereen neer, omdat hij vindt dat hij beter is dan de rest. En urgh, kan hem niet uitstaan.


    OOW...nu is mijn hele idee van hem verpest.

    Hij zegt altijd dat hij zo gewoon is gebleven....



    En toch blijft hij geweldig!

    raplove schreef:
    (...)

    niet slecht?

    Hij zingt geweldig!

    Hehe, nee, hij zingt goed hoor! xD
    Maar ik kan me er niet goed op concentreren omdat ik zijn accent zo hard hoor. xD Ik vind het wel een leuk en grappig accent

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:03 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    raplove schreef:


    En toch blijft hij geweldig!


    Oehh. Kaj <3

    OT: hij is wel oké, niet mijn smaak, maarja. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Mwahh, ik vind het niet super (:


    Olive