• Ik heb me een tijdje écht levenloos gevoeld, een huls van een persoon, emotieloos. En nu ben ik nog steeds depressief, maar het is alsof ik echt élk moment in tranen kan uitbarsten, kan iemand mij opvrolijken? Of heeft iemand dit ook?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Chevalric schreef:
    Ik heb het tijdens mijn eindexamenperiode gehad, sterkte!

    Dankje, ik zit nu ook in examenperiode, jammer genoeg, en dan is het zó moeilijk om je te concentreren!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Stress? Had ik ook, maar toen i een keer heel hard had gehuild was het over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien eens heel hard wenen en alles laten gaan, ga desnoods wandelen in een bus en stap eens goed door. Geen idee of het helpt,maar ik heb dit eigenlijk niet zo vaak of eigenlijk niet. Praten kan ook helpen,als je wilt,maar je kent me wel niet. Nu veel sterkte!

    I'm here for you.


    You're beautiful.

    Laat het er één keer gewoon eens allemaal uit, wie weet gaat het dan stukken beter. Maar als er redenen zijn voor jouw depressiviteit, zou ik toch hulp gaan zoeken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heel veel sterkte!
    Ik ben er voor je als je wilt praten ;)


    Out of dreams.