• Ik heb me een tijdje écht levenloos gevoeld, een huls van een persoon, emotieloos. En nu ben ik nog steeds depressief, maar het is alsof ik echt élk moment in tranen kan uitbarsten, kan iemand mij opvrolijken? Of heeft iemand dit ook?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lieve schat, als ik jou was zou ik hulp zoeken. Of in ieder geval met iemand gaan praten.


    Ik ben gemeen xoxo

    Misschien kun je je aandacht op iets anders focussen dan je eigen emoties?
    Een serie of een film kijken? dan denk je even ergens anders aan.

    Probeer te praten met iemand. Of iets doen wat je heel leuk vind, like muziek luisteren of iets gaan schrijven, tekenen. Je gedachten er van af te houden..

    Lieverd ik weet precies hoe jij je voelt. Ik onderga op dit moment precies hetzelfde (zie ook mijn forum: Ik heb geen zin meer...). Stuur maar een PB als je met me wilt praten.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    tis kut ja heb het zelf ook al echt lang maarja wat doe je eraan. ik krijg ook altijd gezeur dat ik niet zo negatief moet zijn etcetera.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mile schreef:
    Probeer te praten met iemand. Of iets doen wat je heel leuk vind, like muziek luisteren of iets gaan schrijven, tekenen. Je gedachten er van af te houden..

    alles wat ik doe, doet me er aan denken..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poppins schreef:
    (...)
    alles wat ik doe, doet me er aan denken..


    Dat ken ik, dat is zo irritant! Ik zit de laatste tijd ook ergens mee, en alles wat ik doe of denk lijkt daar naartoe te leiden.
    Ik weet niet wat je er tegen kan doen, maar als je wilt praten, dan kan je altijd pb-en.

    Ik heb het tijdens mijn eindexamenperiode gehad, sterkte!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ken 't, misschien even een rustig bad nemen, boek lezen, film kijken, even "uit de wereld stappen"?


    live the life you love

    grappige youtube filmpjes kijken?


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 11:09 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik voel me sinds zaterdag ook niet helemaal happy. Moet elke dag wel ergens om janken :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heel veel sterkte! (flower)


    Close youre eyes and pretend it's all a bad dream. That's how I get by.

    Ik heb daar het afgelopen half jaar heel erg last van gehad,
    En ben nu weer bezig met een beetje opkrabbelen ):
    Maar als je iemand nodig hebt om te praten, dan ben ik er!
    Weet namelijk precies wat je doormaakt (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik heb net gehoord dat mijn beste vriendin blijft zitten, en ik dus alleen naar Havo 5 moet. Dat is ook niet leuk. Maarja, ga leuke muziek luisteren (geen depressieve muziek!) of schrijven of zo.


    Destroy what destroys you.

    Awh, het is écht lief van jullie allemaal (flower)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."