• Morgen ga ik naar westerbork met me klas. En het is meer dan een uur rijden. Dus heb ik wat leuke tips nodig voor wat we in de bus kunnen doen, het mogen ook van soort spelletjes zijn (; Zeg maar wat xd. xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Een uur is nog niks, 6 uur in de bus zitten op weg naar Parijs, dan verveel je je pas :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Als wij met de klas in de bus zitten, is het altijd eten uitdelen, muziek keihard aan, foto's maken en om de vijf minuten ergens anders in de bus zitten haha :3


    We can't spend our lives waiting to live.

    Een uur is zo voorbij, geloof me ;)
    en verder wat iedereen hier al zegt

    Trouwens, ga niet met bananen gooien, daar worden buschauffeurs niet blij van.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    toen ik naar die kamp ging was het saaaaaiii D;
    & als je er ben mag je nog ff een eindje lopen ;d

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 20:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shizen schreef:
    Een uur is nog niks, 6 uur in de bus zitten op weg naar Parijs, dan verveel je je pas :')

    Wacht tot je met school een reis van 10 dagen maakt door Italië. Dan verveel je je echt en ken je alle liedjes op je Ipod vanbuiten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    HEEL veel snoep kopen, doe ik ook altijd. Je wil niet weten hoeveel vrienden je dan ineens hebtxD

    Defensive schreef:
    Als je met een klas bij elkaar bent, dan ga je je niet vervelen hoor :')
    Inderdaad, ik zat zelfs meer dan 3 uur in de bus met de klas en het was gezellig lolz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben daar ook al eens heen geweest met school en je moet eerst 3 km lopen, dan kom je aan op een grasveldje, hoor je een verhaal, kun je weer 3 km terug lopen -.-
    En een vragenlijst in het museum

    Maar het kan bij jou anders zijn:)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ooh, reismuziek downloaden!
    (hotel california, breakfast at tiffany's etc.)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik vind het met school altijd zo leuk om in de bus te zitten :3 vooral als het langer is dan 4/5 uur ^^

    Uhm... sowieso muziek luisteren, en in van die touringcars vind ik het ook altijd prettig om te lezen, sudoku misschien wel leuk? en uuuh.. gewoon een beetje lol maken met z'n allen (:
    je kan ook eventueel een film meenemen (die de meerderheid wss leuk vindt) want die zouden jullie misschien wel inde bus kunnen kijken op zo'n tv'tje.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een uur valt mee. Je zult er van verschieten hoe kort het maar is. Ik heb ooit eens 13 uur op een bus gezeten dan verveel je maar pas vooral als je niet kan slapen.Je kan praten met diegene naast je of achter/voor je


    You'r Beautiful in You'r one way. Just like me.