• Dit zijn Bill, Tom, Gustav & Georg in 2003
    Ze zijn daar zooo cute :3 nu nogsteeds


    So what do you think? :3
    ~Die kerstboom is Cuwl ;D

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 20:01 ]


    Only those who listen can hear

    Leafs schreef:
    ahahah. wow, hoe oud waren ze daar dan.
    De band bestaat al van 2001, dus neem er misschien 1 à 2 jaartjes bij en je weet het. x')
    Nee, het is ietsje later, want in 2003 deed Bill mee aan het programma "Kinder-Star-Search" en toen had ie dat roze nog niet in zn haar. Het moet recent daarna zijn denk ik.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 13:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat snoezig! Zo jong en onschuldig, hehe :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Apocalyptica schreef:
    (...)De band bestaat al van 2001, dus neem er misschien 1 à 2 jaartjes bij en je weet het. x')
    Nee, het is ietsje later, want in 2003 deed Bill mee aan het programma "Kinder-Star-Search" en toen had ie dat roze nog niet in zn haar. Het moet recent daarna zijn denk ik.


    Ik vind alleen wel dat Bill er niet zo heel erg leuk uitzag toen (: ;x


    To infinity and beyond •

    Apocalyptica schreef:
    (...)Dat wel, maar ik als moeder zou "Nééééé!" zeggen. x')

    Hun waren toen al 13 ofzoiets, ik vind dat je op die leeftijd -natuurlijk afhankelijk van het kind- weet wat je wilt. Daarbij, die dingen groeien binnen 3 dagen dicht en dan zie je er níks meer van. Oké tegen dingen als navelpiercing zou ik ook 'néé', zeggen want op die leeftijd is dat gewoon sletterig. Even als, eh, andere 'rare' plaatsen -Denkt aan Toms interviews-.
    Maar opzich, ik denk dat ik wel 'ja' zou zeggen. Teminste, als ze echt zeker lijken. Maar volgens mij waren Tom en Bill ook wat eerder "volwassen" dan de andere van hun leeftijd zegmaar :Y)


    Let it come and let it be