• Ja hoor! Want ik ben, na eeuwen weg te zijn geweest, weer terug en dus zoek ik al mijn vrienden weer. Maar ze hebben natuurlijk allemaal hun username aangepast en nou vind ik ze niet. Dus als iemand van jullie mij nog kent van vroeger waarschijnlijk niet, kom dan even hallo tegen me zeggen! Ik ben LIZE. Yes, die naam moet je bekend in de oren klinken. :9~ Oké, ik voel me vriendloos. Maar, alstublieft, help me? (nerd)

    EN JE ZOU ME HEEL ERG BLIJ MAKEN ALS JE ZEI 'OOOH JAAA, LIZE, IK KEN JOU NOG!' (krul)(krul)


    All was well.

    OJA, LIZE, jou ken ik niet :W
    Nore hier ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vossensnuit schreef:
    Omg ik kén jou. Jij zat echt super lang geleden ook op Q. Maar ik ken je niet persoonlijk x'D

    Ja hoor, ik ben nog steeds beroemd zo te blijken. :Y) HALLO!


    All was well.

    Ixora schreef:
    Oh, Nicol, daarmee was je ook bevriend toch? Komt ook nooit meer.
    Rose - geband
    Gaby - geband
    Uhh. Nee dit helpt. XD


    ... was Rose niet al eeeeuwen geleden permanent geband? (cat)


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)
    Ja hoor, ik ben nog steeds beroemd zo te blijken. :Y) HALLO!

    Jaaaa omg, jij zat toch vaak op het forum en was bij zo'n 'populair' groepje? Like, ik zit er al zo lang op dat ik heb weer ben vergeten x'D Hai! :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Anchor schreef:
    OEH OEH! Ik weet waar jullie me van kunnen kennen: JEAN-BAPTISTE MAUNIER? Iemand? :Y)

    Ik ik ik! :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    DIE JEAN - BAPTISTE IS GEIL!

    jadatmoestinhoofdletters.


    everything, in time

    Hallo lieve Lize. Ik heb je gemist. En je staat volgensmij nog in mijn gastenboek. En mijn username is nog hetzelfde. (flower)

    Progeny schreef:
    DIE JEAN - BAPTISTE IS GEIL!

    jadatmoestinhoofdletters.

    ME LIKE YOU! (cat)

    Jadatmoestookinhoofdletters.


    All was well.

    Fragile schreef:
    Hallo lieve Lize. Ik heb je gemist. En je staat volgensmij nog in mijn gastenboek. En mijn username is nog hetzelfde. (flower)


    Jalissaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (flower) Welkom oude/nieuwe vriend! Ik ken jou nog heeel erg goed hoor! :9~


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)
    ME LIKE YOU! (cat)

    Jadatmoestookinhoofdletters.


    Yesh, Lize 'likes' me, nu ben ik binnen!*O*


    everything, in time

    Ik denk dat ik na jouw tijd was :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Anchor schreef:
    (...)

    Jalissaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (flower) Welkom oude/nieuwe vriend! Ik ken jou nog heeel erg goed hoor! :9~

    Gelukkig!
    Ik heb je wel gemist hoor. :9~

    Ik ben pas vanaf januari echt actief geworden op het forum, dus ik ken je écht niet. :'D
    Aangenaam!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken jouw naam, maar je kent me niet. Misschien ken je de usernaam Sentiment/Ascendancy (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Progeny schreef:
    (...)

    Yesh, Lize 'likes' me, nu ben ik binnen!*O*

    Jij was al binnen hoor, ik wist al lang wie jij was. Trouwens, volgens mij ben jij nu meer binnen als mij, want niemand kent me nog, haha. (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 18:55 ]


    All was well.