• Ja hoor! Want ik ben, na eeuwen weg te zijn geweest, weer terug en dus zoek ik al mijn vrienden weer. Maar ze hebben natuurlijk allemaal hun username aangepast en nou vind ik ze niet. Dus als iemand van jullie mij nog kent van vroeger waarschijnlijk niet, kom dan even hallo tegen me zeggen! Ik ben LIZE. Yes, die naam moet je bekend in de oren klinken. :9~ Oké, ik voel me vriendloos. Maar, alstublieft, help me? (nerd)

    EN JE ZOU ME HEEL ERG BLIJ MAKEN ALS JE ZEI 'OOOH JAAA, LIZE, IK KEN JOU NOG!' (krul)(krul)


    All was well.

    Anchor schreef:
    OEH OEH! Ik weet waar jullie me van kunnen kennen: JEAN-BAPTISTE MAUNIER? Iemand? :Y)


    Jaaaa haha.


    Your make-up is terrible

    Anchor schreef:
    OEH OEH! Ik weet waar jullie me van kunnen kennen: JEAN-BAPTISTE MAUNIER? Iemand? :Y)

    Oh daar zeg je zoal iets,'k herinner jou wel, al was ik geen vriend van jou (ook geen vijand, begrijp me niet verkeerd alsjeblieft :'D)
    Je oude usernaam BarbiesDICK komt me ook nog heel bekend voor, ook al is dat al vrij lang geleden :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ascendio schreef:
    Ik ken je niet :$


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik was het derde aanhangsel van de Jean Baptiste Maunier club.
    Jean - Lize
    Baptiste - Emilie
    Maunier - MOI


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    Ik was het derde aanhangsel van de Jean Baptiste Maunier club.
    Jean - Lize
    Baptiste - Emilie
    Maunier - MOI

    Eerst zeggen dat ik bump en daarna lekker komen opscheppen. (N)


    All was well.

    Tja.. gebumpt is gebumpt, kan ik net zo goed nog even blijven plakken.(banana)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Anchor! ik herken die naam!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Oh daar zeg je zoal iets,'k herinner jou wel, al was ik geen vriend van jou (ook geen vijand, begrijp me niet verkeerd alsjeblieft :'D)
    Je oude usernaam BarbiesDICK komt me ook nog heel bekend voor, ook al is dat al vrij lang geleden :'D

    Inderdaad! Jij bent slim! Ik voel dat jij nog wel iemand moet kennen met wie ik vriendjes was? (en die BarbiesDICK is wel heeeeel lang geleden, hehe.)
    :9~

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 18:40 ]


    All was well.

    Toen was ik er nog niet, denk ik.
    Maar aangenaam kennis te maken :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ixora schreef:
    Tja.. gebumpt is gebumpt, kan ik net zo goed nog even blijven plakken.(banana)

    Stop met je domme banaan of geef hem aan mij! MAAR Shireen, weet jij geen vrienden meer van ons? _O_


    All was well.

    Oh, Nicol, daarmee was je ook bevriend toch? Komt ook nooit meer.
    Rose - geband
    Gaby - geband
    Uhh. Nee dit helpt. XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Anchor schreef:
    (...)
    Inderdaad! Jij bent slim! Ik voel dat jij nog wel iemand moet kennen met wie ik vriendjes was? (en die BarbiesDICK is wel heeeeel lang geleden, hehe.)
    :9~

    Neeen :$ Mensen veranderen zo vaak hun naam tegenwoordig dat ik wel vaker de 'moeite' doe om niemand te kennen of te onthouden omdat ik ze vergeet zodra ze hun naam veranderd hebben :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken jou nog, omdat ik Lize altijd een leuke naam vond.:3


    everything, in time

    Hehe sorry maar ik herken je niet :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg ik kén jou. Jij zat echt super lang geleden ook op Q. Maar ik ken je niet persoonlijk x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42