• Hoelang mensen zich anders kunnen voordoen dan ze werkelijk zijn en dan helemaal omslaan naar hun ware persoonlijkheid, maar niet tegenover iedereen nee, de halve wereld moet nog denken dat ze zo lief en leuk zijn terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet zijn.


    Your make-up is terrible

    Uuuh? Waar heb jij het over?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik sta er niet eens meer versteld van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap je niet helemaal (cat)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Tjaa, That´s life, I suppose?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sowieso, als mensen in let's say een rampgebied worden gegooid waar ze zichzelf maar moeten zien te redden dan staat het overlevingsmechanisme voorop en dan maken normen en waarden verdomd weinig uit :]

    Jouw voorbeeld kan ook heel mooi kloppen. Het supercliche verhaal dat een ogenschijnlijk lief meisje een achterbakse bitch is met kapsones, is dan maar een paar personen bekend. Maar de rest van haar vriendengroep zit nog in de waan :] Just an example.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Sowieso, als mensen in let's say een rampgebied worden gegooid waar ze zichzelf maar moeten zien te redden dan staat het overlevingsmechanisme voorop en dan maken normen en waarden verdomd weinig uit :]

    Jouw voorbeeld kan ook heel mooi kloppen. Het supercliche verhaal dat een ogenschijnlijk lief meisje een achterbakse bitch is met kapsones, is dan maar een paar personen bekend. Maar de rest van haar vriendengroep zit nog in de waan :] Just an example.



    Dat klopt helemaal ja.


    Your make-up is terrible

    Dat verbaast me niet meer,ik doe me zelf ook anders voor dan ik ben(alleen ik doe niet lief terwijl ik gemeen ben)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    Sowieso, als mensen in let's say een rampgebied worden gegooid waar ze zichzelf maar moeten zien te redden dan staat het overlevingsmechanisme voorop en dan maken normen en waarden verdomd weinig uit :]

    Jouw voorbeeld kan ook heel mooi kloppen. Het supercliche verhaal dat een ogenschijnlijk lief meisje een achterbakse bitch is met kapsones, is dan maar een paar personen bekend. Maar de rest van haar vriendengroep zit nog in de waan :] Just an example.

    Ow, zulke mensen zijn er gewoon.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Sweeney schreef:
    Ik sta er niet eens meer versteld van.


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb het zelfde op dit moment.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk niet dat iemand zo lang kan toneel spelen, ergens zit er ook iets goed in, niemand is compleet goed of slecht. maar het is wel verkeerd de masker van schijnheiligheid maar voor één persoon af te zetten en voor de rest nog verder te acteren en de ander als zwart schaap af te schilderen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    FireDust schreef:
    (...)
    Ow, zulke mensen zijn er gewoon.

    That's what I'm sayin' :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sweeney schreef:
    Ik sta er niet eens meer versteld van.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sweeney schreef:
    Ik sta er niet eens meer versteld van.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap je zo goed.


    ars moriendi