• Goed... ik heb dus al een tijdje het volgende probleem...
    Ik voel me echt talentloos.
    Op school ben ik super gemiddeld, mijn cijfers liggen meestal tussen de 6,5 en de 7,2. Ik haal het dus wel, maar echt bijzonder ben ik niet.
    Bovendien; alles waar ik goed in dacht te zijn blijkt nu allemaal erg tegen te vallen.
    Ik dacht bijvoorbeeld dat ik goed was in presenteren. Echter had ik vanmorgen mijn betoog. Alles was goed aan het betoog, behalve ik. Ik was te enthousiast en daarom letten de mensen alleen nog maar op mijn lichaamstaal en niet meer op wat ik vertelde... Sinds kort weet ik dus dat ik eigenlijk helemaal niet zo goed tegen kritiek kan, dus ik hield mijn mond maar; ik wist dat hij gelijk had (leraar).
    Bovendien was de hele opbouw verzonnen door mijn partner... De leraar stond deze opbouw aan te prijzen en die had zij dus verzonnen... Het enige wat fout was aan onze presentatie was ik...
    En daar gaat mijn laatste talent waar ik in zou kunnen uitblinken.
    Het komt er op neer dat ik vreselijk gemiddeld ben en dat iedereen beter is dan ik op de gebieden waarin ik dacht uit te blinken.
    Ik vorm de gemiddelde factor van mijn hele school.
    Mag ik nu even heel emo in een hoekje zitten?
    -zucht-


    Life is hard and then we die

    Ik ken het gevoel. Ik ben niet zo heel goed in alle vakken (6 á 7) maar in Engels stond ik het hele jaar een 9.0 Dat was wel echt mijn trots, tot nu dan. Het laatste proefwerk haalde ik een 6.8 die 18938290389x mee telde (zoiets,dan) en nu sta ik een 8.4 Dat is best frustrerend.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Die vrolijkheid en positieve instelling zijn vandaag flink de kop ingedrukt doordat ik te vrolijk en te positief was...
    En bij de musical ben ik ook niet meer dan gemiddeld...

    Maar bij de musical zitten toch ook de mensen die ook denken talent te hebben voor musical? In een muziekklas of bij musical zitten allemaal mensen met talent. En dan lijkt het alsof je geen talent hebt, omdat je zo normaal lijkt vergeleken met de anderen. Maar dat hoeft dan niet zo te zijn. Dan is iedereen gewoon goed in musical, inclusief jij!

    En dat je vandaag te vrolijk was, dat kan gebeuren. Net zoals de anderen zeggen: één misser betekent niet alles.


    To live would be an awfully big adventure

    Er zal altijd iemand beter zijn als jij. (bij de gemiddelde mens toch). So deal with it.
    Het leven draait ook niet om de beste te zijn. Middelmatigheid wordt alsnog geapprecieerd. (en anders heb ik een probleem)
    en er zal wel iets zijn waarbij jij tot de beteren hoort. Het is niet omdat je niet uitblinkt op elk vlak dat je een nietsnut bent. (:


    Get outta my head!

    Enthousiasme terwijl je voor de klas staat? Wauw, ik zou echt willen dat ik dat had :O Ik ben altijd een stijve hark wanneer ik daar sta... met knikkende knieën, een haperende stem, ik kom niet uit mijn woorden...

    En jij kletst gewoon een eind weg! Dat is toch hartstikke goed? Misschien is het niet helemaal geschikt voor de presentatie van een betoog, maar iemand die met enthousiasme presenteert is veel leuker om naar te luisteren dan iemand die zijn tekst enkel opdreunt.

    Dus: jouw talent is presenteren. :) Alleen dan niet betogen. Nou, jammer dan, het is niet alsof je dat de rest van je leven wil blijven doen :P


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ach ik begrijp je, zo voel ik me de laatste tijd ook. ):


    They fell in love, didn't they?

    Ieder persoon heeft een talent, meid. En misschien is het niet zo goed te merken, maar ook bij jou is het er zeker! En zou je dan zo graag altijd overal in uit willen blinken? Dat is ook niet leuk...
    Wees blij dat je in ieder geval geen talent hebt voor slechte cijfers.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niet zo negatief doen hoor!
    Je bent hartstikke leuk en je hebt fantastische verhalen!
    Daarnaast ben je beter dan de gemiddelde Nederlander door op vwo te zitten. (No offense tegenover andere mensen, maar ik moet haar even opkrikken. (bat))
    Je bent enthousiast voor de klas, nou, dat is niet iedereen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja dat heb ik ook ! =( Ik wil zo graag ergens goed in zijn, klinkt raar maar ik wil ook is een x dat mensen zeggen dat je dat goed kan, maar ach =( mijn talent heb ik nog niet ontdekt

    LetMeBe schreef:
    Welnee joh, je kan het best! Iedereen heeft wel eens een missertje zo nu en dan! En trouwens, jouw cijfers zijn flink hoger dan wat er bij mij in de klas gemiddeld gescoord wordt fail.


    Believe in yourself, change the world.

    jaa dat heb ik ook!
    volgens mij heb ik ook geen talent ofzo..
    iedergeval nog nooit ondekt en als ikd acht dat ike rgens goed in was dan was het weer niet zo enzo..
    en mijn cijfers zijn net zoals de jouwe!
    Samen emo in een hoekje zitten?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Fellatio schreef:
    Ahwww ik ga dan wel naast je zitten


    You're beautiful.

    Ik kom naast je zitten, want ik ben ook heel gemiddeld.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg