• Goed... ik heb dus al een tijdje het volgende probleem...
    Ik voel me echt talentloos.
    Op school ben ik super gemiddeld, mijn cijfers liggen meestal tussen de 6,5 en de 7,2. Ik haal het dus wel, maar echt bijzonder ben ik niet.
    Bovendien; alles waar ik goed in dacht te zijn blijkt nu allemaal erg tegen te vallen.
    Ik dacht bijvoorbeeld dat ik goed was in presenteren. Echter had ik vanmorgen mijn betoog. Alles was goed aan het betoog, behalve ik. Ik was te enthousiast en daarom letten de mensen alleen nog maar op mijn lichaamstaal en niet meer op wat ik vertelde... Sinds kort weet ik dus dat ik eigenlijk helemaal niet zo goed tegen kritiek kan, dus ik hield mijn mond maar; ik wist dat hij gelijk had (leraar).
    Bovendien was de hele opbouw verzonnen door mijn partner... De leraar stond deze opbouw aan te prijzen en die had zij dus verzonnen... Het enige wat fout was aan onze presentatie was ik...
    En daar gaat mijn laatste talent waar ik in zou kunnen uitblinken.
    Het komt er op neer dat ik vreselijk gemiddeld ben en dat iedereen beter is dan ik op de gebieden waarin ik dacht uit te blinken.
    Ik vorm de gemiddelde factor van mijn hele school.
    Mag ik nu even heel emo in een hoekje zitten?
    -zucht-

Life is hard and then we die

Ik kom lekker meedoen.
    Ik dácht goed te zijn in kunst, maar die nieuwe klas van mij, is véél beter. Daarvoor (9 jaar) dácht ik goed in dans te zijn. Ook dat is me flink ontnomen. Gek genoeg zit ik daar best wel mee, ookal was het mijn grootste hobby toen ik 9 was, en nu niet meer.

Alles wordt mensen meestal de kop pas ingedrukt, als ze hoop hebben.

Let it come and let it be

CountMeIn schreef:
    Ik kom lekker meedoen.
    Ik dácht goed te zijn in kunst, maar die nieuwe klas van mij, is véél beter. Daarvoor (9 jaar) dácht ik goed in dans te zijn. Ook dat is me flink ontnomen. Gek genoeg zit ik daar best wel mee, ookal was het mijn grootste hobby toen ik 9 was, en nu niet meer.

Alles wordt mensen meestal de kop pas ingedrukt, als ze hoop hebben.
    Jij snapt me... rot gevoel :(

PUKKELxDING schreef:
    (...)Jij snapt me... rot gevoel :(

Ik zou willen, dat ik mijn eigen leven kon schrijven, zoals een sprookje. Dan zou ik mezelf niet beschrijven als een perfect meisje, die alles heeft wat ze wil, en álles als de beste kan. Maar eerder als een normaal persoon, wat genoeg dingen heeft om op terug te vallen, met één passie, waar ze ook echt in uitblinkt.
    Daar droom ik vaak over, maar dat sprookje, ook al is het niet onmogelijk, is tot nu to, nooit uitgekomen.

[ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 14:22 ]

Let it come and let it be

AllstarW schreef:
    Ik weet al wat je talent is: Jezelf zijn (:
    Jij bent jij, en daar is niemand anders beter in ;D

Misschien speel je een instrument?
    Schrijf je verhalen/gedichten?
    Of kan je heel goed Quizzen maken?
    Ik weet wel dat je heel gezellig bent en dat is niet iedereen:)

Food.

Assassin schreef:
    Jou talent is meestal je vrolijkheid en je positieve instelling, waar is die?
    En je musical-ding.

Wat Nikki zegt, mij weet je altijd op te vrolijken (flower)

Troost je, ik ben ook talentloos. ):

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Geloof me, iedereen heeft een talent en dat heb jij ook. En daarnaast; één misser hoeft toch niet te betekenen dat je geen talent hebt? Kom op, er zijn zoveel acteurs/actrices/schrijvers die ook ooit een misser hebben begaan, zelfs meerdere, maar toch zijn ze verder gegaan en hebben ze hun talent bewezen. Dat is nu eenmaal een onderdeel dat erbij hoort en bovendien leer je ervan. Wat zou eraan zijn als je het alleen maar goed deed? Als je het de volgende keer wel weer goed doet, is het alleen nog maar mooier en specialer.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Ik snap je helemaal. Ik was vroeger echt goed in schrijven en kreeg veel complimenten en nooit kritiek. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf niet kon ontwikkelen en een arrogant wijf steeds te horen krijgt dat ze talent heeft en ik een "wel leuk" tekstje schrijf. *zucht*

Today will be Girl's Day party with you~

Iedereen heeft talenten, jij dus ook, je moet ze alleen nog ontdekken.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

sweetie, in mijn talenten ben ik ook gemiddeld hoor :) ik bedoel, in mijn klas, ik ben niet de beste en ook niet de slechtse, bij elk vak! (behalve frans, maaar wauw, vreselijk talent, ik sla thuis mijn boeken open, daar moet je echt wel n talent voor hebben --')
    bij piano (kunstschool.. iedereen kan hier wel iets :)) ben ik van de drie mensen die piano spelen de middelbeste.
    Bij toneel zit ik bij de beteren, maar niet de beste
    Bij zang zit ik op het gemiddelde
    bij dans net iets onder. Njah, paar mensen uit mijn praktijkgroep houden ons dansgemiddelde toch laag, dus..
    koorzang; we zitten in een koor, dus daar hoor je het gewoon niet :)
    aml: mijn beste vriend heeft mijn eerste plekkie ingepikt! >.<
    creatief musiceren: samii en michael schrijven en componeren zelf. :)

moraal: er zal altijd wel iemand beter of slechter zijn dan jou. maar voel je goed om wat je kan (ik ben nog altijd trots op mijn 82% voor zang!), en oefen daarin verder :)

you know we love you!

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Ik vind het zelf niet nodig om ergens in uit te blinken maar dat komt ook omdat ik dat zelf ook niet heb :')

-

Memphis schreef:
    Geloof me, iedereen heeft een talent en dat heb jij ook. En daarnaast; één misser hoeft toch niet te betekenen dat je geen talent hebt? Kom op, er zijn zoveel acteurs/actrices/schrijvers die ook ooit een misser hebben begaan, zelfs meerdere, maar toch zijn ze verder gegaan en hebben ze hun talent bewezen. Dat is nu eenmaal een onderdeel dat erbij hoort en bovendien leer je ervan. Wat zou eraan zijn als je het alleen maar goed deed? Als je het de volgende keer wel weer goed doet, is het alleen nog maar mooier en specialer.
    Het gaat niet om de missers, dit is alleen een tegenvaller die het gevoel nog meer nadruk gegeven heeft.

Jij bent een geweldig meisje Annick.
    Je bent lief, zorgzaam, behulpzaam en je hebt een hartstikke groot hart.
    Je bent vrolijk en leuk in de omgang.
    En niemand die ik ken, is zoals jij. Je bent uniek, in de positieve zin van woord. Je staat altijd voor iedereen klaar en je bent nog eens grappig ook.
    So what als je op school niet uitblinkt? Jij hebt iets waar je veel verder mee komt.

We'll still love each other, forever and always. <3

Valentino schreef:
    Jij bent een geweldig meisje Annick.
    Je bent lief, zorgzaam, behulpzaam en je hebt een hartstikke groot hart.
    Je bent vrolijk en leuk in de omgang.
    En niemand die ik ken, is zoals jij. Je bent uniek, in de positieve zin van woord. Je staat altijd voor iedereen klaar en je bent nog eens grappig ook.
    So what als je op school niet uitblinkt? Jij hebt iets waar je veel verder mee komt.
    Lieve Naomi <3 Je bent een schatje :)

PUKKELxDING schreef:
    (...)Lieve Naomi <3 Je bent een schatje :)

Kan zijn, maar het is gewoon de waarheid! :Y)
    Je bent echt een geweldig persoon. <3

We'll still love each other, forever and always. <3