Anders kom ik wel langs.
Want ik kan echt niet over mensen die pesten...
Ik ben zelf ook vaak gepest, alleen maar omdat ik meer zo'n meisje-meisje-meisje was. (Ja 3x.)
Maar goed, anders zou ik naar de directeur gaan. Of naar de politie, die ze even een stevig lesje leert.
Heel erg shit gewoon! Veel succes en sterkte!
Mudblood schreef:
Anders kom ik wel langs.
Want ik kan echt niet over mensen die pesten...
Ik ben zelf ook vaak gepest, alleen maar omdat ik meer zo'n meisje-meisje-meisje was. (Ja 3x.)
Maar goed, anders zou ik naar de directeur gaan. Of naar de politie, die ze even een stevig lesje leert.
Heel erg shit gewoon! Veel succes en sterkte!
Sorry dat ik het zeg maar zelf al moest je stinken is het nog geen rede om parfum of deo in iemand ogen te spuiten. Dat is trouwens echt gevaarlijk! Die kinderen hebben een paar draadjes los en zijn waarschijnlijk zelf onzeker en kleineren daarom anderen. Zeker naar je mentor gaan , je moet het niet nog verder laten komen ! Ik hoop voor jou dat het snel over is en je nu niet te veel last hebt van je ogen
Ja, maar deo houdt normaal gezien een hele dag, of op z'n minst een halve bij normale temperaturen (dus niet bij hittegolven omdat je dan meer zweet dan normaal)
oohh, wat erg voor je!
ik haat gym ook, ze doen ook vaak irritant tegen mij maar dan omdat ik het niet goed kan, maar dan spuiten ze nu ook weer geen deo in mn ogen!
ik zou ook naar de mentor gaan, hopelijk gaan ze dan normaal doen!
& waarschijnlijk stonk je misschien 1 dag - of zelfs nooit! - & zeggen ze dat nu gewoon om je te pesten...
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein
Chocolicious schreef: oohh, wat erg voor je!
ik haat gym ook, ze doen ook vaak irritant tegen mij maar dan omdat ik het niet goed kan, maar dan spuiten ze nu ook weer geen deo in mn ogen!
ik zou ook naar de mentor gaan, hopelijk gaan ze dan normaal doen!
& waarschijnlijk stonk je misschien 1 dag - of zelfs nooit! - & zeggen ze dat nu gewoon om je te pesten...
ze zeiden al eens dat ik stonk naar poep terwijl er iemand naast mij broodje met pindakaas at Ze denken ook niet eens even na
Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.