• WELKOM OP MIAMI BEACH, een kleine stad vlakbij miami. vergeet niet dat je niet verder mag dan de rode boei! Ik waarschuw alleen maar eventjes, want het is zomer. we komen dit jaar strandwachten tekort en we kunnen dus niet iedereen in de gaten houden. Alsjeblieft blijf voor de rode bloei en let ten alle tijden op de vlag op het strand. je zou zomaar eens tussen haaien kunnen zwemmen. In ieder geval, veel plezier!
    de jongeren van Miami Beach hebben eindelijk vakantie! dat betekend dat hun o-zo-leuke zwarte broeken en witte poloshirts weer opgeborgen kunnen worden in hun kasten en de zwemkleding voor twee hele maanden op de voorste plank gelegd kunnen worden. iedereen wil zo snel mogelijk het drukke strand op om een frisse duik te nemen in de atlantische oceaan, maar dat gaat niet zomaar. doordat de stad aan het bezuinigen is zijn er te weinig strandwachten op het strand en komen de badgasten komen in de raarste situaties terecht. de strandwachters zoeken zo spoedig mogelijk vrijwilligers die de gasten in de gaten houden.

    SITE IS HERE.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:54 ]

    Ik ga me inschrijven, eerst even douchen c:

    -wordt een gozer-


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Awh, ik dacht dat dit via een topic was. Via een andere site ga ik niet doen.:"D


    everything, in time

    -> Titel aangepast, alleen hoofdletters zijn niet toegestaan


    I am an idiot, I move.

    laaat maar.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:59 ]


    We're all mad here.

    Ik heb meao ingeschreven


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    @ Solitario & Nazipunk: ahh leuk!
    @ Glasnost: oh, hihi. dat wist ik niet.

    Prachtige RPG met een leuk verhaal, echt de moeite waard om mee te doen, heb d'r nu al zin in =D


    “Love is a contradiction.”

    @ Spanish: Ahh dankje ik heb het hele weekend gecodeerd en gephotoshopt, maar het was de moeite waard!
    Grappig E, ik wist niet dat jij dat was..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 21:16 ]

    varsity schreef:
    @ Solitario & Nazipunk: ahh leuk!
    @ Glasnost: oh, hihi. dat wist ik niet.


    Jammer Solitario..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 21:23 ]

    varsity schreef:
    @ Spanish: Ahh dankje ik heb het hele weekend gecodeerd en gephotoshopt, maar het was de moeite waard!
    Grappig E, ik wist niet dat jij dat was..

    Oh haha ik dacht dat je dat wel wist xd

    Maar hij blijft prachtig en super leuk!


    “Love is a contradiction.”

    Waarom hadden jullie hem niet gewoon hier op Quizlet georganiseerd?:C


    everything, in time

    omdat ik nog zo'n forum had en ik het daarop makkelijker vindt. Je kan nog meedoen, er staat uitleg over de rpg op het forum.

    varsity schreef:
    omdat ik nog zo'n forum had en ik het daarop makkelijker vindt. Je kan nog meedoen, er staat uitleg over de rpg op het forum.


    Ik heb er verder geen vragen of zo over.:'D
    Maar ik doe het alleen via Quizlet, als het op een andere site is, weet ik sowieso dat ik dat ga vergeten. D:


    everything, in time

    Oke, mensen? ;n wth, is een rpg? oO'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    LAATMAAR ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean