• Een Frans leraar bij ons op school is zaterdag overleden. Het was pas twee maanden bekend dat hij kanker had en is daarom, vanwege zijn geloof, naar Indonesië gegaan.
    Ik vind het echt heel erg dat hij overleden is. Het was echt een schat van een man en tevens ook mijn mentor van vorig jaar. Er is een lokaal speciaal voor hem aangekleed met foto's van hem en leerlingen kunnen er iets voor hem opschrijven. We waren er heen geweest en het was echt heel erg moeilijk.

    R.I.P. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sterkte!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ahh dat is echt triest..

    gecondoleerd!(flower)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ach, veel sterkte voor jou en je klasgenoten. (en de hele school, natuurlijk.)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ahw dat is echt erg! Sterkte voor iedereen op jou school en voor jou! (flower)
    Onze directeur heeft waarschijnlijk ook kanker, en ik heb hem al een hele tijd niet meer gezien...

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 16:35 ]


    They were never in fact homeless

    Veel sterkte! (K)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Harstikke bedankt allemaal. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aawh arme schat. Sterkte! <3


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Bedankt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sterkte lieve Sanne! <3


    Hope goes lost but never dies.

    Duerre schreef:
    Sterkte lieve Sanne! <3


    Dankjewel, lieve Amber. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    gecondoleerd


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.