• De stelling van vandaag luidt:
    Je hersenen vormen je gedachten, niet je ziel.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wist niet eens dat je ziel kon denken :'D
    Eens dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat weet niemand zeker,licht er helemaal aan wat je onder ziel verstaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Euh..? Eens?


    Olive

    Deels eens, deels oneens. Ik geloof dat beiden je vormen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik had t verkeerd gelezen denk ik x)

    Oneens. Ik denk dat je hersenen de kern van je gedachte vormt en je ziel hier je eigen draai aan geeft door emoties enzo.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 1:05 ]

    Wat een diepgaande stellingen ook...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens, je hersenen vormen je denkproces in je ziel je gevoels etc. Dus in mijn opzicht oneens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    Dat weet niemand zeker,licht er helemaal aan wat je onder ziel verstaat.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik denk meer je ziel.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Half/Half
    Je bedenkt dingen wel met je hersenen, maar je ziel zorgt daar weer voor zegmaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Euh, ja. Ik zie ziel niet als iets wat kan denken of dergelijke.. Uitleggen kan ik niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eens. Ik geloof wel in een ziel, maar ik denk dat die meer richting de gevoelens gaat. Want alles wat we leren gaat voor zover we weten via onze hersenen, dus dan lijkt het me logisch dat het denkproces via je hersenen gaat.


    To live would be an awfully big adventure

    Tja bij mij zal het eens zijn, want mijn ziel is toch kapot


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fragile schreef:
    Ik had t verkeerd gelezen denk ik x)

    Oneens. Ik denk dat je hersenen de kern van je gedachte vormt en je ziel hier je eigen draai aan geeft door emoties enzo.

    Geen idee.

    Ik denk dat je ziel je in zijn geheel vormt , je maakt wie je bent... Maar het lijkt me dat je hersenen denken en gedachtes vormen :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.