• Voor mijn verhaal zoek ik een 'soundtrack.' Oftewel een liedje dat er bij past. Hier is de trailer, hoop dat het zo een beetje duidelijk is waar het over gaat. De trailer is trouwens gemaakt door Apocalyptica gemaakt, bedankt! :Y)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik vond Terrible Things van Mayday Parade echt wel geschikt voor je verhaal, maar dat was te lang voor je trailer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    KLIK


    Not all those who wander are lost.



    Het is misschien wel te snel op het onderwerp komend, maar ik moest direct aan My Chem - Cancer denken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Apocalyptica schreef:
    Ik vond Terrible Things van Mayday Parade echt wel geschikt voor je verhaal, maar dat was te lang voor je trailer.


    Diie is wel goed, alleen ze hebben geen zoon dus dan klopt 't niet helemaal. Wel goede optie :Y)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Painted schreef:
    (...)

    Diie is wel goed, alleen ze hebben geen zoon dus dan klopt 't niet helemaal. Wel goede optie :Y)
    Effe wegdenken. Ik heb een korte versie van het leid gemaakt, maar hij zegt wel nog steeds son, dus dat werkt niet echt... Je kan altijd een stukje tekst gebruiken bij je story. Daarvoor hoef er niet perse een lied bij. Ik doe dat altijd. Gewoon een stukje tekst uit een liedje erbij zetten, waar het verhaal op slaat. :)
    Het liedje van in de trailer heet trouwens Innocence van Halestorm. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziet er een leuk verhaal uit :)
    Ik ga eerst eens lezen en als er een liedje in me opkomt, laat ik het weten!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    KissAVampire schreef:
    Ziet er een leuk verhaal uit :)
    Ik ga eerst eens lezen en als er een liedje in me opkomt, laat ik het weten!


    Awh, wat lief! Laat me weten wat je er van vond (krul)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 17:44 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Painted schreef:
    (...)

    Awh, wat lief! Laat me weten wat je er van vondt, (krul)
    vond*(nerd)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De soundtrack van Komt een vrouw bij de dokter? Love over healing - Kane?
    (ik heb alleen even de trailer (die heel mooi is trouwens) bekeken, ik bekijk zo het verhaal wel even en bedenk of er dan misschien iets anders beter bij past)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    De soundtrack van Komt een vrouw bij de dokter? Love over healing - Kane?
    (ik heb alleen even de trailer (die heel mooi is trouwens) bekeken, ik bekijk zo het verhaal wel even en bedenk of er dan misschien iets anders beter bij past)


    Ik heb er al een, bedankt. Maar als je alsnog het verhaal wilt lezen, haha, zou ik dat niet erg vinden. ;)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.