• ... maar ik kijk er echt naar uit om volgend jaar toetsen en examens te krijgen!
    ik zit nu dus in het 6de , maar ik zit op een freinetschool en ik heb dus nog nooit een toets ofzo gehad (zelfs geen huiswerk!). En als ik mijn broer zijn boeken doorblader vind ik de onderwerpen altijd heel interessant :3
    vonden jullie het eigenlijk leuk toen jullie naar het middelbaar gingen?

    Nee, ik leer nu 6 uur per dag omat iik toesweek heb
    Is niet leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niet echt nee. :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik vond het ook interessant toen ik voor het eerst mijn boeken kreeg en leek me het ook wel leuk maar zo dra je in de les zit of moet leren is het dood saai (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen idee. Zooo lang geleden alweer (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het middelbaar vond ik net zoals de lagere school, dus niet leuk :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mij maakte het niet uit, die toetsweek. Ik hoefde niets te doen en ik haalde goede cijfers. Nu is dat wel anders en haat ik het.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Marshmellow schreef:
    Het middelbaar vond ik net zoals de lagere school, dus niet leuk :'D

    ... maar ik vind school wel leuk :3

    geloof me, dat gevoel? veranderd nog wel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het leren is saai... De lessen zijn verschrikkelijk. Huiswerk is niet leuk. Al helemaal niet als je al laat thuis bent.
    Het enige leuke aan het middelbaar vind ik gewoon mijn vriendinnen daar ;d


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dat gevoel verandert nog wel, wanneer jouw leerkrachten vinden dat 1 extra taakje, of 1 extra test van een heel hoofdstuk er nog wel bijkan, hoewel je echt enorm veel te doen hebt en tot middernacht moet werken. En geloof me, dat gebeurt.
    Ik slaap gemiddeld (nu tijdens de examens), ongeveer 6 uur per nacht.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee, ik had helemaal geen zin om naar het middelbaar te gaan, want m'n beste vriendinnen gingen allemaal naar een andere school ... en believe me, dat gevoel van je verandert nog wel.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het lijkt heel leuk, maar geloof me het is écht niet leuk :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Geloof me, als je twee weken lang examen hebt, en dan nog minstens twee weken moet blokken om al je leerstof er door te krijgen, zul je wel anders piepen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Snickers schreef:
    Het leren is saai... De lessen zijn verschrikkelijk. Huiswerk is niet leuk. Al helemaal niet als je al laat thuis bent.
    Het enige leuke aan het middelbaar vind ik gewoon mijn vriendinnen daar ;d

    me too


    Shoganai i ne~

    Pemberley schreef:
    geloof me, dat gevoel? veranderd nog wel.


    <3