• Arrogant kijken en mensen boos maken

    maar ik doe het niet expres, ik kijk van mezelf gewoon heel arrogant :'D


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik haat het als mensen arrogant kijken.

    haha Als ik chagrijnig ben kijk ik ook altijd vreselijk arrogant en gedraag ik mij als de vrouwelijke versie van Draco Malfoy.^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    haha Als ik chagrijnig ben kijk ik ook altijd vreselijk arrogant en gedraag ik mij als de vrouwelijke versie van Draco Malfoy.^^


    Oeh, that's hot (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha, ik jaag kleine kindjes altijd de stuipen op het lijf met mijn arrogante blik. :''')
    Maar dat doe ik alleen bij die rotkoters die alleen maar zitten te janken en te zeuren. Bah, wat haat ik die kinderen toch.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kijk niet altijd arrogant, maar als ik chagerijnig ben of als ik me irriteer aan iemand kan ik wel zo'n gaan kijken ja.


    <3

    Meestal als ik me verveel of gewoon een beetje niks doe kijk ik een beetje stoned. :'D

    Relapse schreef:
    Ik haat het als mensen arrogant kijken.


    All you're patronus are here.

    xRadio schreef:
    Haha, ik jaag kleine kindjes altijd de stuipen op het lijf met mijn arrogante blik. :''')
    Maar dat doe ik alleen bij die rotkoters die alleen maar zitten te janken en te zeuren. Bah, wat haat ik die kinderen toch.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik kan ook facking arogant kijken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tiffannnyy schreef:
    Arrogant kijken en mensen boos maken

    maar ik doe het niet expres, ik kijk van mezelf gewoon heel arrogant :'D

    Dat heb ik ook D:
    En dan zit iedereen zo:Kijk niet zo arrogant.
    maar dat die ik gewoon van mezelf ghehe ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Relapse schreef:
    Ik haat het als mensen arrogant kijken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb net het zelfde man!, als ik gewoon voor me uit kijk, zeggen mensen meestal 'Niet zo arrogant kijken Chiara!' en ik zei van. 'Wtf ik staar gewoon!?' hehehe


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik schijn ook altijd heel arrogant te kijken, maar ik heb het zelf nooit door :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.