• Morgen is het vaderdag. Dan gaan we ook altijd naar mijn opa's toe. Ik heb er nog twee. Alleen één heb herkent me niet. Hij is niet dement alleen ik heb hem zolang niet meer gezien of gesproken. Het begon toen mijn stief oma overlede. Mijn echte oma is overleden toen mijn vader klein was. Mijn stief oma toen ik klein was. Mijn opa kreeg een jaar daarna een nieuwe vriendin die alleen haar familie belangrijk vond. Hij liet ons gewoon in steek. Alsof we niks waren. Ik zag hem nooit meer. En nu een paar jaar later herkent hij me niet meer. Ik kan hoi zeggen maar dan kijkt hij me aan of ik een wild vreemde ben. Het is zo gemeen. Ik begrijp dat er hier mensen zijn die helemaal geen oma's of opa's meer hebben. Het dood me pijn, elke keer als ik hem tegen kom, elke keer dat hij me niet herkent. Het dood me pijn. Elke keer kwetst hij me meer en meer. Ik wil mijn opa terug, de opa met wie ik vroeger sinterklaas binnen ging halen. En ik zit hier gewoon in tranen. Ik zit hier gewoon te huilen. En het klinkt misschien raar, maar ik haat hem. Ik haat hem, hij is een klootzak. Hij doet me verdriet. Als je aan mij zal vragen wie ik het meest op deze wereld haat zou ik automatisch zeggen mijn opa. Omdat hij niet alleen mij, maar ook mijn familie pijn heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 0:42 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je moet hem vergeven.
    Je kan kwaad zijn, maar je moet heel erg goed nadenken over iemand doodwensen. Het is echt een van de ergste dingen die je kan doen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Je moet hem vergeven.
    Je kan kwaad zijn, maar je moet heel erg goed nadenken over iemand doodwensen. Het is echt een van de ergste dingen die je kan doen.


    Ik wens hem niet dood, maar voor mij gevoel is mijn echte opa, de man van wie ik hield, dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb al jarenlang geen contact meer met mijn opa het is me eigen keuze dat ik hem niet zie, omdat ik hem gewoon weg haat.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    Ik heb al jarenlang geen contact meer met mijn opa het is me eigen keuze dat ik hem niet zie, omdat ik hem gewoon weg haat.


    Welkom bij de club.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn oma is dus ook hertrouwd met een vent die zijn familie belangrijker vind. Mijn oma verbrak het contact en zo onderhand heb ik haar al 5 jaar niet meer gezien. Als ik haar tegenkom herkent ze me ook niet meer, en ze is nog maar in de 60 ofzo. Ik mis haar ook vreselijk. Maar daar kun je niet veel aan doen ben ik bang. Ik zou je opa iig niet doodwensen, want als het wel gebeurt, kun je je er flink schuldig om gaan voelen. Het is en blijft familie.

    Pinkpop schreef:
    Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn oma is dus ook hertrouwd met een vent die zijn familie belangrijker vind. Mijn oma verbrak het contact en zo onderhand heb ik haar al 5 jaar niet meer gezien. Als ik haar tegenkom herkent ze me ook niet meer, en ze is nog maar in de 60 ofzo. Ik mis haar ook vreselijk. Maar daar kun je niet veel aan doen ben ik bang. Ik zou je opa iig niet doodwensen, want als het wel gebeurt, kun je je er flink schuldig om gaan voelen. Het is en blijft familie.


    Ik wens hem niet dood! De man van wie ik ooit hield, die is voor mij zowat al dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    jij hebt hem tenminste ooit gemogen, mij ene opa heb ik nooit gemogen en zal ik ook nooit mogen, iedere keer als ik bij die kant van de familie hoor te gaan zoek ik een excuus om thuis te kunnen blijven. :X


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.