• zeg even ja of nee :$


    Follow your heart.

    misschien.

    Misschien
    Nee? :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Waarschijnlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dit is rààr, mensen. Ze vraagt om Ja of nee, en jullie zeggen alles behalve Ja of Nee.
    Als je speciaal wil zijn, dan kan dat ook op allerlei andere manieren, daarvoor moet je andere mensen niet zitten irriteren. :')

    Ja.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Dit is rààr, mensen. Ze vraagt om Ja of nee, en jullie zeggen alles behalve Ja of Nee.
    Als je speciaal wil zijn, dan kan dat ook op allerlei andere manieren, daarvoor moet je andere mensen niet zitten irriteren. :')

    Ja.


    Ik antwoord nooit met ja of nee als ze dat vragen, want ik wil altijd eerst weten waar het over gaat. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    wie weet ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik antwoord nooit met ja of nee als ze dat vragen, want ik wil altijd eerst weten waar het over gaat. (:

    Haha, ik denk niet dat ze ons ergens in luist, dus ja. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, ik denk niet dat ze ons ergens in luist, dus ja. :')


    Dan nog. Ik verwacht ook niet dat ze ons er in luist, maar zo meteen zeg ik ja op iets waar ik het helemaal niet mee eens ben. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan nog. Ik verwacht ook niet dat ze ons er in luist, maar zo meteen zeg ik ja op iets waar ik het helemaal niet mee eens ben. (:

    Dan verander je gewoon van opinie, da's niet strafbaar. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan nog. Ik verwacht ook niet dat ze ons er in luist, maar zo meteen zeg ik ja op iets waar ik het helemaal niet mee eens ben. (:

    Maar anyway, your choice!


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ja.
    Mag k nu weten waar t over gaat dan? :3


    Inspiration can hit you any time

    Hai

    Neen.


    Has no one told you she's not breathing?

    JA. (: