• ROLLEN ZIJN VERDEELD!
    Ik heb rolletjes nodig voor mijn nieuwe story

    We won't stop, unless it rains strawberry lemonade.

    ''Zeg eh, ben je gek geworden?'' vroeg [?1] terwijl hij/ze hoofd schuddend naar [?2] stond te staren die zijn/haar koffer probeerde dicht te krijgen. ''Nee ik ben niet gek,'' zei [?2] lichtelijk afwezig. ''Ik maak wat van mijn leven, dat zou jij ook moeten doen.'' [?1] begon nu ook te twijfelen. [?2] had gelijk. Hij/Zij moest wat van zijn/haar leven maken. Het was nu of nooit. ''Ik ga mee,'' zei [?1] opeens vastbesloten. Nu was er geen weg meer terug. Een wereldreisje, stelt niks voor, toch?

    6 tieners op wereldreis, sex, drugs en een onmogelijke terugweg.
    Insensitive Productions ©

    Nou wilde ik toch even beroemdheden in mijn verhaal gaan doen eh (nerd),
    want er komt romantiek in voor en wie weet wat ik allemaal niet dan doen daarmee (:

    6 x tiener meisje/jongen nodig!
    Meisjes;
    1. Belinda [Memphis]
    2. Jennifer [Captivity]
    3. Tiffany [USB]

    Jongens;
    1. Flynn [Mephis]
    2. Liam [SofieSaade]
    3. Alexander [Image]

    Klik hier voor de story!

    Niet de snelste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 10:16 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Voornaam:Ryan
    Achternaam:Jilz
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd:20 jaar
    Karakter[beschreven]:Ryan is een spontane jongen, die gek is op auto's, en natuurlijk meiden. Hij is brutaal, onhandelbaar en ongewenst volgens zijn oude leraren. Ryan ziet daar de lol wel van in, en maakt daar natuurlijk gebruik van. Hij laat zich niet klein maken door praatjes, maar wil het maar al te graag als 'echte' mannen op te lossen, door te vechten. Zijn ouders zijn vroeg uit elkaar gegaan, en hebben hem links laten liggen, vandaar dat zijn karakter zo is geworden. Natuurlijk heeft Ryan alles voor zijn vrienden over.
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]:


    Ryan Jilz, heeft korte zwarte haren, grijze ogen, en een perfect getraind lichaam. Hij heeft geen tattoo's of piercings. Ryan heeft een charmante, flirterige glimlach, en mooie witte tanden. Zijn ogen zijn groot en grijs met een blauwe gloed erdoorheen.
    Hobby's:Hij houdt van auto's, feesten, en vrouwen
    Kleding stijl[evt. foto]:Ryan kleed zich stoer, met toch een moderne tint eraan.
    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]:Ryan let niet zo op die beroemde types, maar meer wat op zijn pad terecht komt, en later in zijn bed.

    Voornaam: Steven
    Achternaam:Gostini
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd:20 jaar
    Karakter[beschreven]: Steven is een jongen met een eigen willetje, hij luisterd niet meer naar zijn ouders, zijn leraren, zijn (ex)vriendinnetjes, niemand. Hij is erg op zichzelf gesteld. Ook kan hij erg opvliegend zijn, als je ruzie met hem zoekt. Hij is erg gehecht aan zijn vrienden en zal ze nooit in de steek laten. Verder is hij af en toe wat geheimzinnig als hij iets mee heeft gemaakt.
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]:


    Steven Gostini, heeft een tattoo op zijn heup. Verder heeft hij een gespierd lichaam, en korte blonden haren, en lichtbruine ogen. Hij loopt vaak macho achtig.
    Hobby's:Steven zit op Kickboxen, maar houdt natuurlijk ook van uitgaan en drank
    Kleding stijl[evt. foto]:In de zomer loopt hij vaak alleen maar met een broek aan, en als hij naar school of ergens naar toe moet moet een strak shirtje
    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]: hij van hayden pannetiere er leuk uitzien.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:16 ]

    zo ik hoop dat je er mee vooruit kan :D

    Captivity schreef:
    zo ik hoop dat je er mee vooruit kan :D


    Ja, bedankt !

    even algemeen:

    Jullie kunnen nog steeds rollen invullen zowel jongens/meisjes, want; ''niet de snelste, maar de beste!''(krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Insensitive schreef:
    (...)

    Ja, bedankt !

    even algemeen:

    Jullie kunnen nog steeds rollen invullen zowel jongens/meisjes, want; ''niet de snelste, maar de beste!''(krul)


    Wanneer ga je beginnen met je verhaal? (baby)

    Captivity schreef:
    (...)

    Wanneer ga je beginnen met je verhaal? (baby)


    Waarschijnlijk morgen middag, als het een beetje mee zit en zoo. (:
    Dus vandaag & morgen kunnen dr nog Q's zijn die een rol invullen, en dan ga ik morgen middag kiezen.
    )

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:38 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Insensitive schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk morgen middag, als het een beetje mee zit en zoo. (:
    Dus vandaag & morgen kunnen dr nog Q's zijn die een rol invullen, en dan ga ik morgen middag kiezen.
    Ik had m al wel online gezet, zoals je misschien weet? :Y)


    Ja had het gezien, ik heb al een abo genomen! :D

    Captivity schreef:
    (...)

    Ja had het gezien, ik heb al een abo genomen! :D


    Ja ik zag het !
    Lief van jou zeg. <3


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Insensitive schreef:
    (...)

    Ja ik zag het !
    Lief van jou zeg. <3


    Ben ook heel lief (A) haha :P

    Captivity schreef:
    (...)

    Ben ook heel lief (A) haha :P


    hihi ik mag jou wel. (krul)
    gheghe.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Captivity schreef:
    Voornaam: Seth
    Achternaam:Growns
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd: 20 jaar
    Karakter[beschreven]:Seth is een 'stoere' jongen, en doet er alles aan om dat zo over te laten komen. Hij is een player, en zeker niet op zijn teentjes getrapt. Ook is seth een relaxte jongen, die niet overal een probleem van maakt. Hij lacht nerds uit, en flirt met de vrouwen. Toch heeft Seth een pokerface, hij doet stoer tegenover zijn vrienden, maar is eigenlijk best aardig als je hem beter kent.
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]:


    Seth growns is een jongen met tattoo's, hij heeft een tattoo op zijn borst, en een op zijn arm. Zijn laatste tattoo is gevestigd op zijn kuit. Seth heeft blonde haren, en diepbruine ogen. Hij sport veel, en kleed zich vaak stoer.
    Hobby's:Seth houdt van uitgaan, feesten, drank en drugs.
    Kleding stijl[evt. foto]:Hij kleed zich stoer. maar draagt ook vaak een brede armband, en een ketting met een kruisje eraan.
    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]:Hij vind Megan Fox hot, maar daar is het ook mee gezegd.



    Hey ik wil geen zeikerd zijn maar uhm ik gebruik ook deze persoon als foto voor mijn karakter..

    Zal ik nog een jongen voor je invullen trouwens??

    SofieSaade schreef:
    Zal ik nog een jongen voor je invullen trouwens??


    Gaat uw gang, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. (:


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Insensitive schreef:
    (...)

    Gaat uw gang, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. (:


    Yááááh Here it is:

    Voornaam: Liam

    Achternaam: Strycks

    Geslacht: man

    Leeftijd: 17

    Karakter[beschreven]: Liam is een normale jongen hij is niet opvallend spontaan of verlegen. Hij is niet buitegewoon slim of grappig. Hij is gewoon Liam met een passie voor muziek. Hij sport wel maar vind het leuker om muziek te maken. En wat is er mis mee als je niet de slimste, grappigste of opvallendste bent? Iedereen is uniek op zijn eigen manier toch?

    Uiterlijk[beschreven evt. foto]: Liam Payne

    Liam heeft bruin haar en bruine ogen hij is 1.85 lang. Hij heeft een normaal gekleurde huid maar word in de zomer wel snel bruin. Hij heeft een vrij egale huid en heeft bijna nooit last van pukkeltjes of andere dingen.

    Hobby's: Gitaar en piano spelen, zingen en componeren. Voetballen, uitgaan en films kijken.

    Kleding stijl[evt. foto]: Casual Chic.

    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]: Kies maar wat :D

    SofieSaade schreef:
    (...)


    Hey ik wil geen zeikerd zijn maar uhm ik gebruik ook deze persoon als foto voor mijn karakter..


    owh sorry, dan verander ik de foto van het personage even.