• ROLLEN ZIJN VERDEELD!
    Ik heb rolletjes nodig voor mijn nieuwe story

    We won't stop, unless it rains strawberry lemonade.

    ''Zeg eh, ben je gek geworden?'' vroeg [?1] terwijl hij/ze hoofd schuddend naar [?2] stond te staren die zijn/haar koffer probeerde dicht te krijgen. ''Nee ik ben niet gek,'' zei [?2] lichtelijk afwezig. ''Ik maak wat van mijn leven, dat zou jij ook moeten doen.'' [?1] begon nu ook te twijfelen. [?2] had gelijk. Hij/Zij moest wat van zijn/haar leven maken. Het was nu of nooit. ''Ik ga mee,'' zei [?1] opeens vastbesloten. Nu was er geen weg meer terug. Een wereldreisje, stelt niks voor, toch?

    6 tieners op wereldreis, sex, drugs en een onmogelijke terugweg.
    Insensitive Productions ©

    Nou wilde ik toch even beroemdheden in mijn verhaal gaan doen eh (nerd),
    want er komt romantiek in voor en wie weet wat ik allemaal niet dan doen daarmee (:

    6 x tiener meisje/jongen nodig!
    Meisjes;
    1. Belinda [Memphis]
    2. Jennifer [Captivity]
    3. Tiffany [USB]

    Jongens;
    1. Flynn [Mephis]
    2. Liam [SofieSaade]
    3. Alexander [Image]

    Klik hier voor de story!

    Niet de snelste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 10:16 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik wil geen rol, maar hem wel lezen! Wil je me waarschuwen als hij online staat?


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik wil geen rol, maar hem wel lezen! Wil je me waarschuwen als hij online staat?

    Natuurlijk! (:


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Voornaam:Tiffany
    Achternaam: Piovs
    Geslacht:Meisje
    Leeftijd:18
    Karakter[beschreven]:Ze is heel eigenwijs en heeft nogal een grote mond,ze werk zichzelf vaak in de problemen maar heeft ook een groot hart.Verder heeft ze samen met haar vriendinnen een bandje opgericht in de hoop ooit op een festival te staan
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]: Slank en middelmatig groot,blauwe ogen en donker blond haar met highlighs die ze af en toe eens in een andere kleur verft nu zijn ze bruin maar ze is van plan om er roze in te doen


    Hobby's:Gitaar spelen,Optreden in kleine cafe's,uitgaan,uitslapen,videochatten...
    Kleding stijl[evt. foto]:Vooral bandshirts en shirts met teksten.


    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]:Tiffany haar grote voorbeeld is Pete Wentz,maar haar moeder is er een beetje tegen

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 23:09 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Voornaam: Charles Ethan
    Achternaam: Bullet
    Bijnaam: Charlie zo noemt iedereen hem.
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Karakter[beschreven]: Charlie is een spontane jongen die het met bijna iedereen goed kan vinden. op school viel hij onder het kopje: Populair. Zelf had hij dit naíf genoeg niet door. Charlie is slim maar heeft wel last van concentratie problemen. Hij is musicaal en sportief. Hij speelt gitaar en klassiek piano. Dat laatste weet eigenlijk niemand van hem en dat wilt hij graag zo houden. Verder is hij gek op honkbal zowel om het te spelen als om het te kijken.
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]: Foto: Alex pettyfer
    Charlie heeft blond haar en groen blauwige ogen. Hij is 1.89 lang en goed getraind. Hij heeft een normaal tot licht getinte huid met rond zijn neus een paar kleine sproetjes die je eigenlijk niet kan zien. Hij heeft rechte witte tanden met dank aan een jaar lang een beugel op zijn 12e.
    Hobby's: Piano spelen, gitaar spelen, honkballen, films kijken, uitgaan.
    Kleding stijl[evt. foto]: Charlie kleed zich casual en relaxt. Hij draagt meestal jeans met een blouse of shirt. Daar onder draagt hij sneakers of gympen.
    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]: Hoeft niet bedenkt maar wat hij mag aan iedereen gekoppelt worden ook aan niet bekende mensen.

    Meld je als je hem gebruikt?

    xx

    Voornaam: Nickita
    Achternaam: Lipshaw
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 20
    Karakter[beschreven]: Nickita is een verlegen maar ook wel zeker meisje ze weet wat ze wil en als ze eenmaal een doel heeft gaat ze er 100% voor ze heeft altijd wel haar mondje klaar liggen en bekijkt de dingen altijd aan de goede kant ik boedoel overal is toch wel een oplossing voor ooit op een dag
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]: bruine ogen en donker bruin haar lip piercing 1.70 lang niet te dik maar ook niet te dun
    Nickita
    Hobby's: Party Machen! en skaten
    Kleding stijl[evt. foto]: skatekleding
    op foto wat deze persoon aan heeft zo loopt Nickita er ook altijd (vaak)bij
    accessoires accessoires 2 accessoires 3 accessoires 4
    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc.]: Alex Gaskarth

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 20:30 ]


    You can't touch music but music touch you

    ik ga er eentje invullen!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Voornaam: Belinda, kortweg 'Lin'.

    Achternaam: Steels.

    Geslacht: vrouwelijk.

    Leeftijd: achttien.

    Karakter: Belinda, oftewel 'Lin', is een erg zelfstandig en onafhankelijk meisje, vandaar dat ze na het behalen van haar vwo-diploma ook meteen uit huis gegaan is en op zichzelf is gaan wonen (op kamers), wat haar maar al te goed bevalt. Ze heeft echter besloten haar studie een jaartje uit te stellen en een sabbat-jaar te houden. Lin is erg gesteld op haar privacy en haar grootste hobby's zijn tekenen, schrijven (gedichten en verhalen), lezen en muziek luisteren, maar desondanks schuwt ze een gezellig feestje of uitje met vrienden of familie ook niet. Ze is meestal erg rustig aangelegd, dus je zult haar niet vaak hard horen praten of hele lange verhalen horen ophangen, tenzij je een echte goede vriend of vriendin van haar bent. Ze vertrouwt mensen namelijk niet zo snel, aangezien ze in het verleden al veel vrienden is kwijtgeraakt die niet zoveel om haar bleken te geven als ze had gedacht. Toch probeert ze het leven zo positief mogelijk in te zien en zal ze nooit snel opgeven: als ze iets wil, gaat ze er voor de volle honderd procent voor en stopt ze niet alvorens ze haar doel heeft bereikt. Ze is een erg eerlijk persoon en zal dan ook niet snel liegen, tenzij het echt niet anders kan en een leugentje om bestwil nodig is of als ze simpelweg geen zin heeft om iets heel persoonlijks aan anderen te vertellen. Daarnaast kan ze behoorlijk goed leren, maar dit komt niet vanzelf, hier moet ze wel veel moeite voor doen, wat ze gelukkig wel leuk vindt. Haar favoriete muziekgenres zijn indie en rock, waaronder de bands Snow Patrol, Mumford and Sons en Tired Pony, en kan ze op sommige mensen af en toe wat vreemd overkomen, omdat ze nu eenmaal niet de meest spontane persoon is en veel mensen vaak niet snappen wat er precies in haar omgaat. Bovendien maken sommige mensen wel eens gebruik van haar zachtaardige karakter, wat haar al meer dan eens in de problemen heeft gebracht.

    Uiterlijk[beschreven evt. foto]: Lin heeft halflang middenblond haar met een lichte slag, bruine ogen en een bleke, licht besproette huid. Ze is niet erg lang, slecht 1.65 meter en heeft een nogal fragile postuur, waardoor ze nogal 'zwak' kan overkomen. Dit is ze echter niet, ze weet precies wat ze wil en zal zich nooit door anderen laten overlopen. Ze zegt wat ze vindt en wat ze denkt, alhoewel ze dit wel subtiel mogelijk probeert te doen, om anderen niet te kwetsen.

    Mia Wasikowska.

    Hobby's: tekenen, schrijven (verhalen en gedichten) lezen, kunstschaatsen en muziek luisteren.

    Kleding stijl[evt. foto]: Lin heeft een vintage kledingstijl en draagt het lieft zulk soort jurkjes tot boven de knie met niet al te felle kleuren. Daaronder draagt ze meestal een zwarte/grijze legging met zulk soort schoenen. Qua sieraden draagt ze meestal een lang paar oorbellen en een kort kettingje met een medaillon eraan. Hierin staat een foto van haar broertje (Nick, 14), omdat hij heel veel voor haar betekent en ze niet alleen broer en zus zijn, maar ook heel goede vrienden.

    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]: Rupert Grint.

    Plaatjes voeg ik zo even in, eerst even zoeken, haha (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 15:59 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Voornaam:Jennifer
    Achternaam: Rodriquez
    Geslacht:vrouwelijk
    Leeftijd:19 jaar
    Karakter[beschreven]:Jennifer is een populair maar vriendelijk type, op school word ze vaak nagekeken, maar Jennifer maakt er meer een spelletje van. Ze mag dan wel populair zijn, maar is zeker niet onaardig, ze kan namelijk niemand pesten, vernederen of dergelijke, dit heeft te maken omdat ze vroeger zelf veel gepest is geweest. Jennifer houdt van feesten, en zegt niet vlug nee tegen zoiets. Verder is ze af en toe wat chaotisch, pefectionistich en eigenwijs.
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]:Megan fox




    De vader van Jennifer Rodriquez is italiaans, en dat valt bij Jennifer terug te zien.Jennifer heeft mooie lange gitzwarte haren. Haar oceaan blauwe ogen heeft ze van haar amerikaanse moeder. Jennifer heeft een mooi slankgetraind figuur, en een charmante glimlach.
    Hobby's:uitgaan, feesten, rondhangen met vrienden.
    Kleding stijl[evt. foto]:Jennifer is vaak gewaagd gekleed, maar toch op een sjieke manier. Ze draagt altijd wel sieraden, denk hierbij aan een ketting, armbanden of ringen.
    Beroemdheid: Tom Kaulitz

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 19:26 ]

    Zouden er ook nog een paar peeps zo lief willen zijn om een jongen in te vullen?
    Meisjes zijn ook nog welkom, natuurlijk,(want niet de snelste, maar de beste) maar I need boys. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 20:37 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik kan dus niet beginnen als ik niet genoeg jongens heb eh. :Y)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Insensitive schreef:
    Ik kan dus niet beginnen als ik niet genoeg jongens heb eh. :Y)


    Ik zal eens een jongen gaan maken :Y)(oké dat klinkt verkeerd :P)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 12:38 ]

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik zal eens een jongen gaan maken :Y)(oké dat klinkt verkeerd :P)


    Hihi dankje! <3
    Wil je je girl wel laten staan?
    Die is namelijk pretty good. (krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    heb even het personage aangepast, dat vroeg sofieSaade, aangezien de foto perongelijk van dezelfde personage was.

    Voornaam: Seth
    Achternaam:Growns
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd: 20 jaar
    Karakter[beschreven]:Seth is een 'stoere' jongen, en doet er alles aan om dat zo over te laten komen. Hij is een player, en zeker niet op zijn teentjes getrapt. Ook is seth een relaxte jongen, die niet overal een probleem van maakt. Hij lacht nerds uit, en flirt met de vrouwen. Toch heeft Seth een pokerface, hij doet stoer tegenover zijn vrienden, maar is eigenlijk best aardig als je hem beter kent.
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]:


    Deze foto is geknipt na een avondje stappen in Las Vegas, zoals je ziet heeft seth een ietswat getinte huidskleur, en mooie donkere haren. Zijn ogen zijn donkerbruin. Seth heeft een oorbel, en een tattoo op zijn kuit. Hij draagt vaak stoere kleding.
    Hobby's:Seth houdt van uitgaan, feesten, drank en drugs.
    Kleding stijl[evt. foto]:Hij kleed zich stoer. maar draagt ook vaak een brede armband, en een ketting met een kruisje eraan.
    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]:Hij vind Megan Fox hot, maar daar is het ook mee gezegd.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 16:25 ]

    Insensitive schreef:
    (...)

    Hihi dankje! <3
    Wil je je girl wel laten staan?
    Die is namelijk pretty good. (krul)


    thx :D
    ja is goed, eerste jongen is klaar, zie maar wat je er mee doet :D

    Voornaam: Alexander (Bijnaam: Alex of Lex)
    Achternaam: Geus
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Karakter[beschreven]: Alexander is een bescheiden jongen. Hij is homo en niet bang om er voor uit te komen. Hij is erg populair en heeft veel vrienden, zowel jongens als meisjes. Hij kan goed praten over problemen en veel meisjes vragen hem om hulp.
    Uiterlijk[beschreven evt. foto]:


    Alex heeft Bruine ogen, een bruin getinte huid en bruin haar.
    Hobby's:Alex houd enorm van tekenen en schilderen en is erg creatief. Hij is goed in portretten tekenen en verdiend daar wel eens een centje mee.
    Kleding stijl[evt. foto]: Hij is altijd gewoon gekleed. een spijkerbroek met een shirt of bloes. hij draagt altijd zijn Allstars.
    Beroemdheid[om friends mee te worden, verliefd op te worden etc. dit is niet zeker of zo.]: Sterling Knight.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart