• Ja... ik ben dus gisteren doorgelekt op mijn goede broek. En nu zit er dus een vlek. Ik heb hem gewassen met vansish, het is minder, maar je ziet hem nog steeds zitten. Hebben jullie een idee hoe het eruit gaat?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zwammetje schreef:
    Eeuuhm, misschien moet je het gewoon een 2de keer wassen? X)


    Firm believer of all that is magic

    Dislike schreef:
    ik heb geen idee, als ik doorlek -heb ik haast nooit gehad.
    ging het er in één keer uit.


    Hope goes lost but never dies.

    Vossensnuit schreef:
    Je had hem meteen in koud water moeten leggen, dan gaat bloed er wel uit. Meer vanish?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Created schreef:
    als je een bloedvlek ergens in heb, moet je het in een emmer met koud water zetten. En hem daar desnoods 1 of 2 dagen in laten zitten. Bij mij is het er dan vrijwel altijd wel uit. Maar ik hoop dat dat nog werkt, want als je hem in de wasmachine hebt gedaan, dan is dat dus moet warm water geweest. En dat werkt juist averechts.


    Kill them with kindness.

    Haha ik lek zo wel altijd door. Wat ik doe is gewoon in de wasmachine en het gaat er gewoon uit hoor. ;)


    I will be.

    Nog een keer wassen en hopen op het beste?

    Ossengal zeep kan je kopen in Kruidvat en daarmee gaan alle bloedvlekken er gegarandeerd uit ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Dislike schreef:
    ik heb geen idee, als ik doorlek -heb ik haast nooit gehad.
    ging het er in één keer uit.


    I´m nothing special.

    Asleep schreef:
    Geen idee, bij mij gaat het er altijd gewoon uit in de was. (:

    Even googlen, vaak kom je dan bij van die oma trucjes zoals zout erop ofzo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Normaal steken wij hem direct in de wijk zoals we dat het noemen zo in een pombak met biotex een nachtje en dan de was in en dan is het er meestal wel uit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Asleep schreef:
    Geen idee, bij mij gaat het er altijd gewoon uit in de was. (:


    Miss you! ~

    Bij mij gaat het er altijd uit in de wasmachine (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    In een emmer met koud water en veel grof zout(gewoon zout werkt ook).
    Bij mij werkt het altijd. (:


    The truth is out there.

    Oh, toen ik eens was doorgelekt had ik het met water en zeep zo veel mogelijk eruit gehaald, toen heeft mijn moeder dat gewassen en was het eruit?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?