• Ik ben nieuw hier en niemand leest mijn verhalen :s

    Tell me everything

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 16:45 ]

    Zet ze in de spotlight en promoot ze op het forum.
    En als je goed schrijft komen de lezers vanzelf.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    Zet ze in de spotlight en promoot ze op het forum.
    En als je goed schrijft komen de lezers vanzelf.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Chevalric schreef:
    Zet ze in de spotlight en promoot ze op het forum.
    En als je goed schrijft komen de lezers vanzelf.

    ze zijn al gepromoot in het forum en spotlight doe ik niet omdat ik geen geld kwijt wil ( ken iemand en heeft er problemen mee gehad)

    MeandJonas schreef:
    (...)
    ze zijn al gepromoot in het forum en spotlight doe ik niet omdat ik geen geld kwijt wil ( ken iemand en heeft er problemen mee gehad)

    Ik heb nog nooit problemen met de spotlight gehad..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weetje, ik ben ook zo begonnen, verbeter je schrijfstijl steeds, en schrijf vooral voor het plezier. Post de hoofdstukken in het promotie topic. Je komt er wel hoor! (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je kan niet verwachten dart mensen zomaar ruiken dat je (goeie) verhalen hebt. Sommigen zitten hier al 3 jaar en hebben amper 10 lezers. Als je veel lezers wil, moet je het commerciële pad op en schrijven wat populair is. De vraag is alleen of dat is waar je graag over schrijft. If so; des te beter, if not; tja...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Je kan niet verwachten dart mensen zomaar ruiken dat je (goeie) verhalen hebt. Sommigen zitten hier al 3 jaar en hebben amper 10 lezers. Als je veel lezers wil, moet je het commerciële pad op en schrijven wat populair is. De vraag is alleen of dat is waar je graag over schrijft. If so; des te beter, if not; tja...

    heb een verhaal over one direction?