Ik zoek nog leuke boeken. Misschien weten jullie er misschien wel een paar leuke (:. het moeten realistische verhalen zijn. Liefst geen horror of thriller. Fantasy mag overigens ook.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
jammer ik wilde je net horror aan bieden
naja niet echt maar af en toe is het best eng. 'bloemen op zolder' van virginia andrews. en anders de gebroken 'vleugel-serie' van dezelfde schrijfster -ben ik nu aan het lezen, echt heel eng maar mooi-
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
bedankt voor alle tips, ik ga ze gwn opzoeken op bol.com en bekijken waar ze allemaal over gaan. Dankjulliewel ;d. Maakt niet uit of het horror of thriller aspecten heeft, maar ik heb gewoon een beetje teveel horrors en thrillers gelezen de laatste tijd.
[ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 16:44 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
Familie geheim - Caja Cazemier & Martine Letterie
Wat spook jij uit? - Shophie Kinsella
Hou je mond - Shopie Kinsella
Echt Sexy - Renate Dorrestein
De Ruby serie - Virginia Andrews
Harry potter - J.K. Rowling
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Ik hou van fantasy dus:
Evermore,
Vampire academy,
Betoverd,
Fallen,
Drift.
Geen fantasy:
de hemel begint bij je voeten, je blijft van Anna drijver, de it-girl.
'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.
jammer, ik lees bijna alleen thriller. (;
euhmm... de boeken van Helen Vreeswijk misschien?
al zijn dat ook een beetje thrillers. (;
& anders de Hongerspelen of Het levenswerk van een talentloosmeisje van Sanne vogel? (:
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein