• Ik heb wel eens dat ik echt een kutdag heb op school en dat ik dan slecht cijfer heb. Sommige kinderen zeggen dan bijv. van waarom moeten we naar school. Zegt die leraar: 'Dat is voor je eigen bestwil' En ik heb dan zoiets van ik vind dik 12 jaren vergooien aan school niet echt voor mijn eigen bestwil of zo. Maar ik weet wel dat als ik niet naar school ga ik later niet een goede baan zal gaan krijgen. Maar ik vind gewoon dat 'Voor je eigen bestwil' idee, alsof ik dat zelfs leuk moet gaan vinden, gewoon best dom eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    sorry sweety maar ik snap het niet(cat)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Voor je eigen bestwil wil niet zeggen dat je het persé leuk moet vinden... Afijn, in deze wereld kan je niet ongeschoold door het leven gaa, behalve als je voor de rest van je leven een arme paria wil zijn. School is soms echt vervelend, maar behalve als je een supertalent hebt in de sport of entertainment, is het een noodzakelijk kwaad.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ach ja. Eigenlijk staat je hele leven al vast: School, werken, pensioen.
    Niks aan te doen.
    En zoals Prongs al zei; zonder geschooldheid kom je eigenlijk nergens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is toch zeker zo. Je hoeft het niet leuk te vinden. Maar het is gewoon waar, en daar kan je niks aan doen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb ook wel eens zoiets van
    Waarom heb ik dit nodig
    Maar ik leer wel heel graag, dus ik doe het gewoon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kijk eens naar Dames in de Dop. Die waren bij Jensen - Youtube link - Je wilt toch niet beweren dat je dat soort dingen zegt als je gewoon netjes je school afmaakt? Ik denk niet dat je zo dom wilt zijn ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het is voor je eigen bestwil inderdaad, maar dat hoeft niet dat je het leuk moet vinden. Ik denk dat niemand school leuk vindt eerlijk gezegd. Het is goed voor je toekomst, omdat je anders later een wereld hebt met mensen die nog geen hele zin kunnen schrijven...
    En daarbij is het niet alleen goed voor je kennis, maar ook voor je sociale omgang met mensen enzo. Lol, dit klinkt echt nerd. (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 11:37 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je zeurt :X (btw ik moet er minimaal 14 en daarna ga ik nog studeren)


    Happy Birthday my Potter!

    som is het vervelend ja,
    maar voor je eigen bestwil is denk ik dat ze bedoelen: dan kan je later een goede baan krijgen dan verdien je veel money word je dus rijk be je vrolijk want dan kan je heel veel dingen lekker kopen!!

    jaa ik ben echt niet zo'n type dat bij alles wat ik doe moet kijken of ik genoeg geld heb ik wil gewoon iets gelijk doen/kopen als ik het wil!!

    jeujj happy mee:)
    ik hoop dat ik dat later dus ook zo krijg als nu:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    ja.. ik snap ook niet waar de middelbare goed voor was. laat me maar gelijk aan mijn studie beginnen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind school nog leuk, wat moest je doen als je niet kon lezen en schrijven, en rekenen enzo?, Dan was de wereld vele moeilijker. En nu kan je alles en heb je teminste 10 maanden van 12 op een jaar toch iets tedoen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je kunt het niet leuk vinden, maar het is wel voor je eigen bestwil, hoowr :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dan ga je geen 12 jaar naar school. Dan blijf je lekker dom en krijg je een onderbetaalde baan als schoonmaakster en bereik je nooit wat in je leven. Ook leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is ook voor je eigen bestwil.Wees blij dat je zo'n kans krijg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MonkeyPie schreef:
    ja.. ik snap ook niet waar de middelbare goed voor was. laat me maar gelijk aan mijn studie beginnen


    Ja dat bedoel ik. Zo denk ik er ook een beetje over. Want soms doen we op een dag gewoon helemaal niets nuttigs en moet ik een ikweetniet hoe lange uitleg over iets dat ik allang snap.


    26 - 02 - '16