• Ik zag gewoon 3 blauwe poppetjes tussen alle roze. Zoveel heb ik er nog nooit in 1 keer gezien. Dat betekent dan dat ongeveer 3 op de 25 mensjes hier mannelijk is. ja, blijkbaar is het vandaag jongens-klaag-dag, dus ik dacht; ik praat even mee.


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Celestial schreef:
    (...)
    Wauw wat een geniaal plan! Misschien kunnen we dat inderdaad wel doen! (wbw)


    Ach jaa, ga je gang. Ik kan me toch niet voor jullie verstoppen. jullie zijn overal.. roze overheersing..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    En wat dan? Allemaal tegelijk aanvallen? -kruipt alvast in een hoekje-


    *wrijft in handen* daar heb ik nu al zin in (duivel)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hostage schreef:
    (...)

    Ach jaa, ga je gang. Ik kan me toch niet voor jullie verstoppen. jullie zijn overal.. roze overheersing..

    Change your gender.


    Problem solved!

    Celestial schreef:
    (...)
    Wauw wat een geniaal plan! Misschien kunnen we dat inderdaad wel doen! (wbw)


    Has no one told you she's not breathing?

    Celestial schreef:
    (...)
    Change your gender.


    Problem solved!


    heb ik over nagedacht, maar dat is wel heel slecht voor mijn zelfrespect en zo laag wil ik niet zinken. ik overleef het wel. meestal is het wel gezellig, ik verveel me in ieder geval nooit met jullie xd


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hè, nu is het er nog maar één. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hostage schreef:
    (...)

    heb ik over nagedacht, maar dat is wel heel slecht voor mijn zelfrespect en zo laag wil ik niet zinken. ik overleef het wel. meestal is het wel gezellig, ik verveel me in ieder geval nooit met jullie xd

    Of course, wij zijn übergezellig! :'D

    Je mag je geslacht niet veranderen in iets dat je niet bent (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pemberley schreef:
    oooh ^^
    maar je zou nog schrikken als je wist hoeveel er hier zijn, ze houden zich gewoon schuil :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Ambush schreef:
    Je mag je geslacht niet veranderen in iets dat je niet bent (nerd)


    en dat bepaal jij? Dat staat toevallig niet in de regels, mevrouw de mod(cat)(cat)


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    en dat bepaal jij? Dat staat toevallig niet in de regels, mevrouw de mod(cat)(cat)

    Je hebt gelijk :'D Maar 't is wel een regel! Ik zal meteen zorgen dat 'ie erbij komt :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hostage schreef:
    (...)

    En wat dan? Allemaal tegelijk aanvallen? -kruipt alvast in een hoekje-

    Ja dude, you're on the black list _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Ja dude, you're on the black list _O_


    Aaah noo, I'm doomed!


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Ambush schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk :'D Maar 't is wel een regel! Ik zal meteen zorgen dat 'ie erbij komt :Y)


    Oeh, I feel mighty (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Celestial schreef:
    (...)
    Of course, wij zijn übergezellig! :'D


    hé, niet overdrijven! nee, grapje. hoezo denk je anders dat ik het hier zo lang heb uitgehouden? natuurlijk werd ik gedwongen hier te komen (zoals 3kwart van de jongens volgens mij) maar nu vind ik het wel leuk (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA