• Echt leuk om te zien dat sommige nog gewoon 5 weken op school zitten, terwijl ik al klaar ben! Haha, ik hoef alleen nog maar boeken in te leveren en rapport te halen.
    Hoelang moeten jullie nog?


    No more walks in the wood.

    tot 24 juni :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Celestial schreef:
    2 hele weken!
    Goddammit!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    1 week, dan de week erna nog rapport halen (;


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nog twee weken en dan eindelijk geen stress meer o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Deze maandag van 8u20 tot 11u55
    En dan een hele week vrij
    Dan de week daarop moet ik maandag een halve dag op schooluitstap
    Dinsdag van 8u20 tot 11u55
    Woensdag geen school, maar moet ik om 9u30 op school staan om mijn rapport af te halen
    ^-^

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 21:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hetzelfde als jij hebt! (:


    Opgeven is geen optie.

    Nog 3 en een halve dag.
    Daarna alleen nog rapport ophalen. : D

    Ik heb al een paar weken vakantie gehad, maar die is nu weer over. Ik heb een herkansing dus daar moet ik voor leren. Daarna ga ik weer verder met feest vieren :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nog twee weken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nog 4 dagen examen, en dan nog een paar daagjes naar school voor zo'n dingen als boeken binnenbrengen, eindbezinning, klas opruimen,... En mijn strafstudie nog gaan uitzitten :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik ben lekker allang klaar, omdat ik de laatste paar weken niet meer naar school ben geweest aangezien ik toch niet over ga en ik dus een MBO opleiding ga doen ;3.


    To infinity and beyond •

    morgen en overmorgen nog schooldagen daarna activiteitenweek en 30 juni boeken inleveren _O_


    T O K I O H O T E L < 3

    Nog een week


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    hahha jeeaahhh ik ben ook al klaar,
    ik moet ook alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen!!
    echt geweldig om te zien dat de basisschool nog gewoon 2 weken naar school moeten en andere mensen ok nog enzoo:P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben helemaal, volledig KLAAAAAAAAAAAAAR voor dit jaar:D


    Bad decisions make good stories.