• Echt leuk om te zien dat sommige nog gewoon 5 weken op school zitten, terwijl ik al klaar ben! Haha, ik hoef alleen nog maar boeken in te leveren en rapport te halen.
    Hoelang moeten jullie nog?


    No more walks in the wood.

    Ik heb nog één week proefwerkweek, en dan is het wel nog twee weken, maar niets belangrijks meer. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    3 weken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    t/m 14 juli [eigenlijk 15 maar dan heb ik een bruiloft]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1.5 week D':


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Komende week nog 3 dagen les om de toetsen te bespreken en het jaar af te ronden, dus alles wat nog niet ingeleverd is inleveren enzo. Dan nog herkansingen en reperatiedagen. En volgende week alleen boeken inleveren en rapport ophalen (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik had al een paar weken *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    3 dagen toetsen maken, rapport ophalen, boeken inleveren, en dan is het klaar!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    eigenlijk tot 2 juli maar die week heb ik zowat al vakantie want ik heb me boeken dan al ingeleverd en dan hoef ik aleen naar school voor jaarsluiting en rapport :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik ben klaar haha, alleen nog boeken inleveren & rapport ophalen *O**O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Xavi schreef:
    Nog drie dagen en dan bundelen en dan ben ik freeeeeee


    Trust me. I'm the doctor

    nog 2 echte school weken !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    3 officieel, maar de laatste week doen we eigenlijk niets, alleen boeken ophalen en boeken inleveren.


    <3

    volgende week proefwerkweek, dan tot woensdag vrij en dan schoolreis, dan die donderdag boeken inleveren, en dan tot die volgende donderdag vrij en dan rapport ophalen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nog 4 weken


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    4 weken of vijf.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»