• als mensen onzeker over zichzelf zijn, ok ik ben het ook, maar het is blijkbaar best irri voor mensen, ik vind het zelf ook niet leuk als mensen onzeker zijn over zichzelf, nu pas besef ik dat ik niet onzeker moet zijn, je bent wie je bent, je ben mooi zoals je bent want zoals jij is er niemand;d


    Where words fail, music speaks

    ik ben ook onzeker over mezelf


    You can't not look cool with a crossbow.

    Y'know what the most annoying part of it is? Onzeker zijn is algemeen geaccepteerd, maar zeker zijn van je zaak wordt als arrogantie gezien. En zó wordt ons allen een minderwaardigheidscomplex aangepraat.
    Well, guess what: Sam aka C18 is geweldig, BAM. Take it or leave it :Y).
    Ah, feels gooood.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 20:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat het niet - kunnen die mensen ook niets aan doen.
    Maar ik ben zelf wel heel erg van 'fuck de wereld, ik ben wie ik ben'.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    C18 schreef:
    Y'know what the most annoying part of it is? Onzeker zijn is algemeen geaccepteerd, maar zeker zijn van je zaak wordt als arrogantie gezien. En zó wordt ons allen een minderwaardigheidscomplex aangepraat.
    Well, guess what: Sam aka C18 is geweldig, BAM. Take it or leave it :Y).
    Ah, feels gooood.
    je hebt wel gelijk, maar sommige mensen die vinden niks goed, je moet niet gaan opscheppen nee, maar je kan in jezelf ook wel denken van ik ben niet lelijk, ik ben mooi, ik kan het niet, ik kan het wel, als je dat zelf weet dan is het goed.


    Where words fail, music speaks

    euhmm... je kan er niet altijd aan doen dat je onzeker bent hoor... (cat)
    maar over dat alleen een minderwaardigheidscomplex geaccepteerd wordt, daar heb je dan wel weer gelijk in.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik weet ook niet wat meiden daarmee hebben, ben ik even blij dat ik een jochie ben. Bij ons in de klas gaat het altijd zo met meisjes na een proefwerk: 'Ik heb het echt verpest, het ging zoooo slecht!'. 'Nee, wedden dat ik een lager cijfer heb dan jij!'. 'Lager dan ik kan echt niet hoor! Ik heb echt een 2 ofsoo!'. En uiteindelijk hebben ze allemaal hoge cijfers, degene die het harst schreeuwt het hoogste.. ><


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    soRADIANT schreef:
    (...) je hebt wel gelijk, maar sommige mensen die vinden niks goed, je moet niet gaan opscheppen nee, maar je kan in jezelf ook wel denken van ik ben niet lelijk, ik ben mooi, ik kan het niet, ik kan het wel, als je dat zelf weet dan is het goed.

    Ja, zo denk ik eigenlijk ook :] Maar ik moet bekennen, erkenning door anderen is voor mij nooit zo heel belangrijk geweest. Tuurlijk, het geeft wel een beetje power om door te gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Liever onzeker dan arrogant.
    Bescheidenheid siert.


    Has no one told you she's not breathing?

    Chocolicious schreef:
    euhmm... je kan er niet altijd aan doen dat je onzeker bent hoor... (cat)
    maar over dat alleen een minderwaardigheidscomplex geaccepteerd wordt, daar heb je dan wel weer gelijk in.

    ben ik ook geweest op de basisschool werd ik meerdere keren gepest... 3 jaar kickbox en 13 zelfverdedigingslessen hebben me geholpen. (a') Nu kennen ze me niet meer als de onzekere meisje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je dagelijks opmerkingen krijgt over hoe je bent of eruitziet begrijp ik wel dat sommige mensen onzeker zijn over zichzelf, en dan is het inderdaad vervelend voor die persoon zijn omgeving. Maar mensen die te zeker zijn van zichzelf zijn veel hatelijker.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    C18 schreef:
    Y'know what the most annoying part of it is? Onzeker zijn is algemeen geaccepteerd, maar zeker zijn van je zaak wordt als arrogantie gezien. En zó wordt ons allen een minderwaardigheidscomplex aangepraat.
    Well, guess what: Sam aka C18 is geweldig, BAM. Take it or leave it :Y).
    Ah, feels gooood.

    Amen haha


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pyro schreef:
    Als je dagelijks opmerkingen krijgt over hoe je bent of eruitziet begrijp ik wel dat sommige mensen onzeker zijn over zichzelf, en dan is het inderdaad vervelend voor die persoon zijn omgeving. Maar mensen die te zeker zijn van zichzelf zijn veel hatelijker.


    Has no one told you she's not breathing?

    Pyro schreef:
    Als je dagelijks opmerkingen krijgt over hoe je bent of eruitziet begrijp ik wel dat sommige mensen onzeker zijn over zichzelf, en dan is het inderdaad vervelend voor die persoon zijn omgeving. Maar mensen die te zeker zijn van zichzelf zijn veel hatelijker.


    ja idd. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tja, wat doe je eraan? Je kunt wel zeggen dat we niet zo onzeker moeten zijn, maar dat zal niks uitmaken. Zo is de mensheid namelijk, de zwakken worden verstoten door de sterken en krijgen een minderwaardigheidscomplex.


    Olive