• Dit nummer is mooi! <3
    De film ook, ik raad hem jullie zeker aan! Into the Wild [imdb].


    Soundtrack from Into the Wild - by Eddie Vedder. This is also a tribute to Christopher McCandless.

    Based on a true story. After graduating from Emory University in 1992, top student and athlete Christopher McCandless abandoned his possessions, gave his entire $24,000 savings account to charity and hitchhiked to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters who shape his life.

    Trailer van de film;

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:41 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    O, die film kwam ik laatst nog tegen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ambush schreef:
    O, die film kwam ik laatst nog tegen :'D


    Ook gezien? (:
    Hij is mooi hoor. Best bizar (en een lange zit, want hij duurt 2.5 uur), maar zeker de moeite waard!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die film heb ik zo vaak gezien en hij blijft echt geweldig, zo'n mooie film <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ook gezien? (:
    Hij is mooi hoor. Best bizar (en een lange zit, want hij duurt 2.5 uur), maar zeker de moeite waard!

    Dat nog niet :'D Maar als jij zegt dat 'ie goed is, dan zal ik 'm zeker eens kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ambush schreef:
    (...)
    Dat nog niet :'D Maar als jij zegt dat 'ie goed is, dan zal ik 'm zeker eens kijken.


    Hij is heel mooi, ik heb hem alleen al de 1e keer dat ik 'm downloadde 5x in dezelfde maand gezien. (Omdat ik 'm steeds ook aan anderen liet zien) :'D
    Heel mooi en ontroerend levensverhaal. Lichtelijk 'bizar' omdat hij zo extreem is en alle contacten met zijn verleden volledig verbreekt, álles achterlaat en daar nooit meer naar terugkeert, gewoon van de een op de andere dag dat hij de keuze gemaakt heeft ... Maar dat is ook het mooie van de film weer. En daarbij alles wat hij meemaakt, de dingen die hij/jij onderweg ziet, enzovoorts. Echt een film die je een keer gezien moet hebben.(:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:49 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Houston schreef:
    Die film heb ik zo vaak gezien en hij blijft echt geweldig, zo'n mooie film <3


    Inderdaad. Ik vind het alleen zo zielig voor die man die vroeg of hij zijn kleinzoon wilde worden ... Je weet gewoon dat die man de rest van zijn leven waarschijnlijk gewacht heeft op een antwoord dat nooit is gekomen, en alsnog eenzaam gestorven is. Dat heeft me toen wel doen denken, vooral omdat het een waargebeurd verhaal is.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:52 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind dat liedje echt mooi <33
    Die film lijkt me ook mooi, moet hem ooit maar is gaan kijken ;]


    No more walks in the wood.

    Ahaa okee ,best mooi.


    Miss you! ~

    ugh, stomme SME, nu kan ik het liedje niet beluisteren :(


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    :O Die heb ik gezien in to the wild dat is zo´n mooie film. Vooral aan het einde dat die man dood gaat en lacht. (flower)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 20:07 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»