• Waar moet dit topic in godsnaam? Bij 'familie' of 'school'? Nja, verplaats maar als ie fout staat 8D

    Ik ben dus geslaagd, komt net mijn broertje naar boven, heeft ie een knuffeltje voor me gescoord op de kermis, haha. Zo'n vet schattig pandabeertje met een aardbeien-hartjes-buikje :3
    Dat was vet spontaan, want gisteren hadden we nog knallende ruzie en zo 8D

    Jullie broertjes/zusjes weleens spontaan zoiets schattigs gedaan? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aww, so schattig!

    Ik had ook een keertje ruzie met mijn broertjes en toen hadden ze voor mij een ring uit zo'n automaat gehaald. echt cute


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn broer is vandaag een halfuur vroeger opgestaan zodat hij happy-birthday voor me kon zingen!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Mijn broer is een keer de hele stad doorgerend omdat hij dacht dat ik ontvoerd was ofzo ;3


    effort never betrays you

    Nee. Die van mij brengt zelfs voor iedereen een souvenir mee, behalve voor mij. (cat)

    Wat lief van jouw broer! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    aaah wat lief van bart !

    ja mijn zus kan ook lief zijn haha:P


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn broertje is altijd lief :3
    Alleen nog een klein beetje te jong om met geld om te gaan (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als ik iedere keer als ik ruzie met mijn zus maak iets krijg, ben ik nu overladen met spulletjes :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn broertje kwam woensdag toen ik geslaagd was meteen na beneden en ging me knuffelen, dat vond ik zo lief


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn broer zie ik niet zo heel vaak maar dat is idd wel heeul lief! :D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn broers zijn altijd lief 8)


    Signature:

    Ja! Mijn broertje komt wel eens uit het niets thuis met ijs of andere schattige dingetjes. Hij had een keer uit het niets ergens een armbandje gewonnen, speciaal voor mij. Dat dat ding spuuglelijk was maakt dan ook niet uit, haha. Maar ik heb best een goede band met mijn broertje, al hebben we ook vaak genoeg ruzie! <3

    het enige wat ik nu even kan bedenken is dat mijn zus vergeten was een kado te kopen voor mijn verjaardag, omdat het een beetje tussen allemaal feestdagen zit enzo, en ik had gezegt van ja ik ga binnenkort die parfum kopen, en toen kwam ze de volgende dag thuis met een kadootje, en dat was dat parfum hihi (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Aaawh wat super sweet. :]
    Mijn zus doet altijd lief. x'D.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Omg, al die reacties.
    Ik wil ook een broer :9~

    Ehm mijn zusjes.
    Zover ik weet niet.
    Aangezien ze niet alleen iets mogen kopen ofzo denk ik.
    Mijn zus is awesomeee :3
    Mijn zusjes minder (cat)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 18:34 ]