• Hee!

    Ik had dus een vraag wat betreft het uitgeven van een eigen boek, want weten jullie soms een aantal bekende en betrouwbare uitgevers? Ik ben namelijk nogal huiverig om iets op te sturen, want als het een uitgeverij blijkt te zijn die uiteindelijk niet goed blijkt te zijn en allerlei eisen gaat stellen/iets met mijn werk gaat doen, is dat natuurlijk niet zo leuk. Dus weten jullie er misschien een paar, vooral voor gedichtenbundels/fantasieverhalen? Ik had ook deze site gevonden, maar ik heb er nog nooit van gehoord en het klinkt allemaal wel érg goed... So, ik weet niet of ik dat vertrouw, haha :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je moet gewoon de sites van alle uitgeverijen in Nederland opzoeken (e.g Leopold). En dan gewoon steeds opsturen en wat doen met hun feedback (als ze die geven). Gewoon altijd doorgaan :Y)

    Welk verhaal wil je opsturen dan?


    Not all those who wander are lost.

    Hmm. Ik zal het eens vragen aan een vriend van mij die ook een boek heeft uitgegeven. Helaas zie ik hem wel pas ten vroegste maandag terug. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    @ Crusoe

    Een verhaal dat hier niet opstaat, maar in ieder geval is het geen realistisch verhaal, nou ja, half. Ik heb wel geprobeerd het realistisch te schrijven, natuurlijk. En misschien wat van mijn gedichten en de tekeningen die ik daarbij gemaakt heb, layout enzo. Maar dat moet ik allemaal nog even mooier in elkaar zetten, met een mooi stukje voorwoord en (het liefst) ook nawoord erbij etc.

    @ Asleep
    Ah, als je dat wil doen, dank je (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kirsten heeft denk ik ooit een topic gemaakt over zoiets, misschien even kijken naar haar topic?:'D
    Of ook niet, dat ging maar over 1 boek.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:08 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Kirsten heeft denk ik ooit een topic gemaakt over zoiets, misschien even kijken naar haar topic?:'D
    Of ook niet, dat ging maar over 1 boek.


    Ah ja, ik heb het topic gevonden. Maar dat is eigenlijk niet echt wat ik bedoel, ik heb het gewoon echt over een oplage en professioneel uitgeven (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn collega heeft iets van drie weken geleden haar boek uit gegeven, en dat was bij zo'n kinderuitgeverij die jong talent kansen geeft, of zo iets.

    oh oh oh, grapje ik kijk in mijn mail, en dan op jou link en zie dat dát precies dezelfde is :3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:15 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    edit; er staat bij mij "boek scout YO" maar dat boek scout is precies hetzelfde geschreven zoals het op de site bij jou link staat


    Alleen maar tranen van geluk

    Ow, echt? Dus dat is dan gewoon dezelfde uitgever? Hmm, en dat is wel allemaal gewoon goed gegaan bij haar enzo? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja, volgens mij wel, ze heeft haar eigen boek gekregen, en mensen kunnen hem kopen, maar verder heb ik geen idee hoe het allemaal is gegaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oké, dank je! (: Wat is de titel van het boek eigenlijk, dan kan ik eens kijken (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Crusoe schreef:
    Je moet gewoon de sites van alle uitgeverijen in Nederland opzoeken (e.g Leopold). En dan gewoon steeds opsturen en wat doen met hun feedback (als ze die geven). Gewoon altijd doorgaan :Y)

    Welk verhaal wil je opsturen dan?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.