• Voor alle duidelijikheid, ik ben Sevda, ook wel bekend als GrasSprietje/EstrellaVida.

    Oké, in de grote pauze, vlak voor mijn laatste uur, heeft mijn beste vriendin, Melissa, vertelt dat ze opnieuw gaat verhuizen, ditmaal naar een dorpje boven Utrecht. Terwijl iedereen gechrokken was, en Melissa zelfs even moest huilen. Was ík degene die alles overeind probeerde te houden, en bleef zeggen dat het goed kwam. Nee, veel vertrouwen had ik niet, maar het was al moeilijk genoeg, voor iedereen.
    Toen de bel ging, liep ik naar mijn klas, terwijl ik alleen door de gangen liep drong het echt door, en zodra ik zat in het lokaal, was alles wat ik kon doen, voor me uit staren, tranen inhouden en hopen dat mijn make-up het aan kon. Op één of andere manier, zag toch heel mijn klas dat er iets was, ik weet niet hoe, ik heb helemaal geen sterke band met ze. Toen iedereen vroeg wat er was, zei ik dus dat ze ging verhuizen, ik was helemaal in tranen.

    Geloof me, er is écht veel nodig om mij in het openbaar te laten huilen, zo ben ik niet. Ik wil namelijk niet zwak lijken. Het was de eerste keer dat mijn klas me zo zag. Hun wisten alleen niet beter dan dat zij gewoon ging verhuizen, en het niet de eerste was. Ik vertelde dat in groep 6, mijn beste vriendin ook ging verhuizen, en zodra zij weg was, iedereen me in de steek liet. Maar verder weigerde ik iets te zeggen.

    De reden dat ik huilde, was niet puur om dat. Het was gewoon écht de druppel, over de druppel, kon ik mijn verhaal krijt. Maar mijn emmer zit nog altijd vol. Het voelt echt alsof ik helemaal alleen ben. Ja, ik heb Quizlet, maar ik kan niet mijn hele leven afhankelijk blijven van die meetings, dan spring ik nog liever direct voor een trein.

    Het voelt gewoon, alsof alles, stukje bij beetje, afbrokkelt, alles wat me sterk maakt, verdwijnt. Ik heb gepraat, en het luchtte op, maar nog altijd, mijn emmer zit letterlijk vol.

    Ga nu niet zeggen: 'Je kunt nog altijd bij haar op bezoek', dat weet ik ook wel. Ik ben absoluut niet achterlijk.

    Maar echt, ik weet niet wat ik moet, het liefst zou ik alles vergeten, opnieuw beginnen en dergelijke. Maar dat gaat gewoon niet.


    Let it come and let it be

    Oh meid! ;(
    Hou alstublieft vol. Alles komt goed. *digi knuff*


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Oh meid! ;(
    Hou alstublieft vol. Alles komt goed. *digi knuff*
    Je bent niet de eerste die het zegt, maar het werd steeds enkel erger. Het voelt alsof ik gewoon geen doel meer in het leven heb.


    Let it come and let it be

    Omg, lieve Sevda, zó kut voor je. Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve, als je nu opgeeft krijg je daar later spijt van, serieus, & als je op jezelf kunt wonen (wat nog even duurt sure), kun je bij je vrienden gaan wonen en naar ze toe.
    Probeer gewoon iets leuks te gaan doen, misschien een leuk afscheidsfeestje voor je vriendin organiseren, zie het glas halfvol :3
    & iloveyah.

    Het voelt gewoon, alsof alles, stukje bij beetje, afbrokkelt, alles wat me sterk maakt, verdwijnt. Ik heb gepraat, en het luchtte op, maar nog altijd, mijn emmer zit letterlijk vol.


    Ik begrijp je,
    Maar echt Sev, dit word mij ook vaak verteld, en ik weet het jij gaat het vertikken om het te geloven, dat begrijp ik, dat deed ik toen ook telkens,
    Maar echt; Het komt goed.
    Misschien niet snel, maar echt op een gegeven moment gaat het beter. Ik kan je alleen niet zeggen wanneer.

    Heel veel sterkte <33


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lieve meid, geef niet op. Het leven zit nog vol met andere mensen die bevriend met je willen zijn. Het enige wat je moet doen is ze vinden en dat is moeilijk, maar de moeite waard. Geef niet op, want daarmee maak je niemand blij. Wees gewoon jezelf en blijf jezelf en dan zal er echt wel iemand zijn die met je om wil gaan ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    (...)Je bent niet de eerste die het zegt, maar het werd steeds enkel erger. Het voelt alsof ik gewoon geen doel meer in het leven heb.

    net zoals Relapse zegt, ga iets leuks met die meid doen. Spreek op MSN enz...
    Pffffff, ik wou dat ik kon helpen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    RestlessSoul schreef:
    Lieve meid, geef niet op. Het leven zit nog vol met andere mensen die bevriend met je willen zijn. Het enige wat je moet doen is ze vinden en dat is moeilijk, maar de moeite waard. Geef niet op, want daarmee maak je niemand blij. Wees gewoon jezelf en blijf jezelf en dan zal er echt wel iemand zijn die met je om wil gaan ;)

    Het boeit me werkelijk niks, of ik nou 5347 vrienden dicht bij me heb, of 4 ver weg. Het gaat me er om, dat alles de laatste tijd mis gaat, wat ik ook doe.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Het boeit me werkelijk niks, of ik nou 5347 vrienden dicht bij me heb, of 4 ver weg. Het gaat me er om, dat alles de laatste tijd mis gaat, wat ik ook doe.

    Met mijn leven gaat het ook niet lekker en met mijn vrienden ook niet. Maar ik laat dat mijn leven niet kapot maken. Ik moet en zal verder gaan. En dat is ook dat wat jij moet doen. Uiteindelijk komt het goed, soms gaat dat snel en soms duurt dat even.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb alles al gezegd wat ik wilde zeggen.
    Je bent te jong om op te geven.
    En je wilt toch niet zwak zijn? Moet je vooral niet opgeven, maar laten zien hoe sterk je bent. Je komt hier wel uit. JA DAT DOE JE WEL EN ROL NOU NIET MET JE OGEN NAAR ME, IK ZIE HET WEL!
    Je bent twaalf, for God's sake, je hebt nog een heel, gelukkig leven voor je, al zie jij dat nu niet.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik heb alles al gezegd wat ik wilde zeggen.
    Je bent te jong om op te geven.
    En je wilt toch niet zwak zijn? Moet je vooral niet opgeven, maar laten zien hoe sterk je bent. Je komt hier wel uit. JA DAT DOE JE WEL EN ROL NOU NIET MET JE OGEN NAAR ME, IK ZIE HET WEL!
    Je bent twaalf, for God's sake, je hebt nog een heel, gelukkig leven voor je, al zie jij dat nu niet.

    Al was ik vijfentachtig, alles is gewoon uitzichtloos, telkens als ik denk dat het weer goed gaat, laat iets me weer naar beneden vallen. Ik zie gewoon niks meer zitten, ik wil niet zwak zijn, maar ik weet dat ik het ben. Mijn verstand zit ver weg, mijn emoties hebben continu de leiding, en dat maakt me gewoon ziek.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Al was ik vijfentachtig, alles is gewoon uitzichtloos, telkens als ik denk dat het weer goed gaat, laat iets me weer naar beneden vallen. Ik zie gewoon niks meer zitten, ik wil niet zwak zijn, maar ik weet dat ik het ben. Mijn verstand zit ver weg, mijn emoties hebben continu de leiding, en dat maakt me gewoon ziek.


    Dude, nu klink je als mij o-o

    Maar, zoals ik net al zei. Het komt goed. Van al deze ervaring word je alleen maar sterker.
    Je gaat sterker in je schoenen staan en kan meer aan. Nou klinkt het dat ik uit me nek kletst, maar Sev, geloof me. Het komt goed, na deze ervaringen kan je alleen maar sterker worden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet het, maar alles wat me op dit moment nog overeind laat staan is Quizlet. Maar ik kan toch niet de rest van mijn leven continu hier blijven? Ik kan de rest van mijn leven neit op Quizlet blijven vertrouwen, als dit zo door gaat heeft alles werkelijk geen zín meer!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik weet het, maar alles wat me op dit moment nog overeind laat staan is Quizlet. Maar ik kan toch niet de rest van mijn leven continu hier blijven? Ik kan de rest van mijn leven neit op Quizlet blijven vertrouwen, als dit zo door gaat heeft alles werkelijk geen zín meer!


    Lieve schat, wat zei ik nou. Later word je sterker, over aantal jaar ga je naar een vervolg opleiding, Nieuwe mensen enzo (: en daarna ga je werken. WEER nieuwe mensen (: genoeg mensen om te kennen, genoeg kansen om te proberen met ze te praten en dingen op te bouwen. Maybe, iemand die je leuk gaat vinden.
    Mensen die je overeind houden. Je bent dan niet meer afhankelijk van Quizlet.

    Het klinkt allemaal eng en ongelovig, maar echt je moet me proberen te geloven. Dit allemaal is niet makkelijk, ik zou ook de laatste zijn die zou zeggen dat dit makkelijk is. Maar het gaat je lukken, misschien niet vandaag of over een aantal weken. Maar het gaat je lukken (: Waar een wil is, is een weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geloof me, ik weet precies wat je doormaakt. Ik ga nu niet beginnen zeveren van: kop op, je zal haar nog wel zien, afspreken enzo, want zo is het niet. Mijn hartsvriendin, waar ik 7 jaar lief en leed mee gedeeld heb, is ook weg. In het begin spraken we ook nog wel veel af maar het contact verwaterde en nu zie ik haar om het jaar 1 of 2 keer. Ik denk de laatste tijd ontzettend veel aan haar en dankzij jou topic kwam het ook nog eens terug. Ik hoop voor jou dat het anders zal gaan..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    toen me vriendin vertelde dat ze in tweedagen naar engeland zou verhuizen hebben we twee dagen tijdens de lessen gehuild dat weas lekker. ze belt me elke maand(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan