• Sophie en Chloë. Twee meisjes van vijftien die alles hebben wat je je maar kunt wensen op die leeftijd. Een fijn leven, leuke vrienden, gezellige familie. Ze doen hun best op school en halen goede cijfers. Ze hebben een perfect lichaam en genoeg jongens die ze leuk vinden.
    Ze zijn al samen sinds hun geboorte en weten alles van elkaar. Maar is het ook mogelijk om iets verborgen te houden voor iemand die je al zolang kent en alles van je weet?





    http://www.quizlet.nl/stories/54197/i-will-do-this-for-you-soph/

    Ik sta open voor tips en / of kritiek.

    - Dit is niet het zoveelste verhaal over anorexia, het komt er in de eerste hoofdstukken wel in voor, maar later zal duidelijk worden dat het verhaal hier niet over gaat!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 10:02 ]

    Net de eerste twee delen gelezen en ik heb even een vraagje, gaat deze story weer over anorexia?

    Niet nóg een Anorexia story.Ugh, hoe orgineel kan je zijn -.-'(cat)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ja. Maar ik lees verder geen verhalen, dus ik wist niet dat er blijkbaar al zoveel waren?

    Alsof een verhaal met anorexia gelijk op andere lijkt. Dan zijn alle fanfictions en ander soort verhalen ook niet orgineel. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Nouja, het is geen verplichting om hem te lezen hoor, dus doe het vooral niet als het je niet aanspreekt. (:

    Hoofdstukken tot en met 23 staan online!

    - Dit is niet het zoveelste verhaal over anorexia, het komt er in de eerste hoofdstukken wel in voor, maar later zal duidelijk worden dat het verhaal hier niet over gaat! Ik heb het verhaal een andere wending gegeven omdat ik een idee had om het beter in elkaar te passen. (:

    Hoofdstukken tot en met 29 staan online!

    Ik ga een kijkje nemen. (:

    - Holy hell, waarom doet iedereen zo moeilijk over het feit dat het misschien een anorexia verhaal is? Dan kunnen we overal over gaan zeuren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjewel. (:

    Nouja, het lijkt er misschien op, in de eerste hoofdstukken. Maar later in het verhaal wordt duidelijk dat dit niet het geval is en dat het dus helemaal niet zo'n vaart loopt als de meeste denken. (: