• Ik vroeg me af hoe je express overkan geven, wat voor manieren zijn er allemaal ? Buiten vinger in de keel steken dan ;3. Niet dat ik het wil doen hoor, maar ik was nieuwgierig haha ;3. ben by the way wel ziekig );

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 21:58 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Iets verkeerds eten?
    En idd je vinger in je keel steken.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik weet er heel veel, ik ga ze hier alleen niet opzetten want ik wil niemand hier aansporen die dingen te gebruiken


    dream, dare, fly!

    Ga het niet doen, voor als je loog dat je het niet gaat doen.


    <3

    Ik lieg niet ! (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ìk kan mijn eten weer om hoog duwen,


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    In je buik slaan. maar niet te hard. En voorzichtig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ga over me nek als ik boven braaksel van me hond hang. en al ik zo beetje 30 a 40 keer boert achtere elkaar.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Lol, ik heb een hele lijst. Maar ik ga die hier niet neerzetten, het kan natuurlijk zijn dat je echt niet liegt, maar ik neem liever het zekere vooe het onzekere.

    Ik wil het wel neerzetten, maar eerst een goede reden waarom je het wilt weten.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hard op je maag drukken? D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kleppeltje kriebelen. (cat) Haha nee, dat komt min of meer neer op je vinger in je keel steken.
    In je maag stompen?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 22:44 ]

    Dat is me nu echt eens geen vraag om hier te stellen.
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat je dat zomaar wil weten ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @boven me ik ben echt niet aan het afvallen hoor haha ? Juist andersom eerder ;x

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 22:57 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Juggle schreef:
    @boven me ik ben echt niet aan het afvallen hoor haha ? Juist andersom eerder ;x

    Mag ik vragen waarom je dit dan wilt weten? En een eerlijk antwoord graag


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waarom je dit dan wilt weten? En een eerlijk antwoord graag
    Je gelooft het of niet, ik slik sinds een Paar dagen de pil, daarom ben ik nogal misselijk, en toen Ik een hele tijd geleden ook ziek was hielp dat ook ! Dusja x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co