• Ik had vandaag eigenlijk mijn Duits presentatie. Maar ik heb hele erge faalangst, dus ging ik naar m'n lerares toe om te vragen of ik het misschien alleen voor haar mocht doen, omdat ik ook nog eens echt een rotklas heb en gewoon niet durfde. Vond ze goed. Toen kwamen er een paar anderen aan, die begonnen te blèren ja ik durf echt niet ik wil ook voor u alleen, etc. Vond ze niet goed. Toen werden ze met z'n allen boos op mij..? Ik hoorde achter me op een gegeven moment echt van die dingen als "ja stoere mensen gaan gewoon voor de klas staan." En dat zei dus een meisje dat in het begin van het jaar tegen iedereen heeft geluld dat ik voor m'n presentatie had gezopen, wat ook een reden is dat ik gewoon echt niet meer wilde. Serieus, wtf is mis met mijn klas? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Laufeyson schreef:
    uh
    ik zou dat ook niet eerlijk vinden lol.


    Ja maar dat moeten ze dan maar op de leraar afreageren. Ik kan daar toch ook niks aan doen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Crusoe schreef:
    Wat flauw. Daar kan jij toch niets aan doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Crusoe schreef:
    Wat flauw. Daar kan jij toch niets aan doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Crusoe schreef:
    Wat flauw. Daar kan jij toch niets aan doen.

    Snap het en ken het.
    Bij mij in de klas zijn er maar 5 leuke mensen ofzoo van de 16 --'
    De andere doen ook lullig bij mijn spreekbeurten etc... Dus doe ik ze ook altijd alleen voor de leraar.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    PrincesSnape schreef:
    Gewoon een rotklas. Gaat wel weer over.
    Recept: Vakantie en een nieuwe klas.


    Food.

    Ik snap dat ze het oneerlijk vinden, dat zou ik in eerste instantie ook zijn. Maar vraag dan op een normale manier waarom jij het alleen voor de leraar mag doen en de rest het gewoon voor de klas mag doen. Nu reageren ze wel erg respectloos.
    Gewoon hopen dat je volgend jaar in een leukere klas zit :')


    To live would be an awfully big adventure

    Wat een rotklas..
    Ik heb dat ook gehad, ik heb voor de klas een black out gehad, dus iedereen begreep dat ik niet nog een keer voor een volle klas wou presenteren. Stom dat ze het bij jou niet accepteren.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat zijn echt bitches dan :l


    No more walks in the wood.

    RosaCullen schreef:
    Weten ze dat je faalangst hebt? Anders zou ik het ook niet eerlijk vinden als 1 iemand het alleen voor de leraar mocht doen. Maar als ze de reden weten en ze dit dan ook nog roepen, is het lullig.

    Om eerlijk te zijn, ik vind faalangst geen reden om het alleen voor de leraar te mogen doen. Ik heb het zelf ook maar je zult nog zo vaak meemaken dat je voor mensen moet presenteren waar je niet onderuit kunt dat je maar beter gewoon wat kunt oefenen. Dan maar een rot klas. Laat zien dat je wel zelfvertrouwen hebt en dan doen zedat ook niet meer.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    en ik net zo blij met mijn klas. o.O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.