• Ik had vandaag eigenlijk mijn Duits presentatie. Maar ik heb hele erge faalangst, dus ging ik naar m'n lerares toe om te vragen of ik het misschien alleen voor haar mocht doen, omdat ik ook nog eens echt een rotklas heb en gewoon niet durfde. Vond ze goed. Toen kwamen er een paar anderen aan, die begonnen te blèren ja ik durf echt niet ik wil ook voor u alleen, etc. Vond ze niet goed. Toen werden ze met z'n allen boos op mij..? Ik hoorde achter me op een gegeven moment echt van die dingen als "ja stoere mensen gaan gewoon voor de klas staan." En dat zei dus een meisje dat in het begin van het jaar tegen iedereen heeft geluld dat ik voor m'n presentatie had gezopen, wat ook een reden is dat ik gewoon echt niet meer wilde. Serieus, wtf is mis met mijn klas? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Gewoon een rotklas. Gaat wel weer over.
    Recept: Vakantie en een nieuwe klas.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat flauw. Daar kan jij toch niets aan doen.


    Not all those who wander are lost.

    Jammer voor je. Maar het schooljaar is bijna afgelopen.
    Vraag dan of je naar een andere klas mag.


    If you never try ,then you'll never know.

    Weten ze dat je faalangst hebt? Anders zou ik het ook niet eerlijk vinden als 1 iemand het alleen voor de leraar mocht doen. Maar als ze de reden weten en ze dit dan ook nog roepen, is het lullig.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Weten ze dat je faalangst hebt? Anders zou ik het ook niet eerlijk vinden als 1 iemand het alleen voor de leraar mocht doen. Maar als ze de reden weten en ze dit dan ook nog roepen, is het lullig.


    Nee, dat weten ze niet. Of nouja, ze weten wel dat ik echt extreem verlegen ben, maar dan nog. Vind het gewoon raar..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik denk dat je ze op dit moment beter kan negeren.
    Het is bijna vakantie. En volgend jaar heb je (waarschijnlijk) toch een nieuwe klas.

    PrincesSnape schreef:
    Gewoon een rotklas. Gaat wel weer over.
    Recept: Vakantie en een nieuwe klas.


    Nja, tis een klusterklas. Dus ik blijf sowieso bij 3kwart van hun in de klas --'


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ah, niets van aantrekken, volgend jaar beter met een leuke klas


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Crusoe schreef:
    Wat flauw. Daar kan jij toch niets aan doen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Negeren
    Ik mocht vorig jaar mijn engelse geval overoen omdat ik zo zenuwachtig was voor de klas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb ook een kutklas. :S ze lachen ook iedereen uit, sommige slaan andere in elkaar, allemaal een brutale bek :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tja, ik zou het zelf ook niet eerlijk vinden, dus ik snap hen wel.
    Ik vind wel dat ze érg onrespectvol reageren.
    Gelukkig zijn het nog maar 2 weken en is het daarna vakentie. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PrincesSnape schreef:
    Gewoon een rotklas. Gaat wel weer over.
    Recept: Vakantie en een nieuwe klas.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PrincesSnape schreef:
    Gewoon een rotklas. Gaat wel weer over.
    Recept: Vakantie en een nieuwe klas.


    I´m nothing special.

    uh
    ik zou dat ook niet eerlijk vinden lol.


    I live for the applause, you will die for it.