• Ik heb ruzie met een vriendin, om iets heel stoms. Had er gister een topic over gemaakt dat zij mij beloofd had iets door te sturen nadat ik het 3 keer gevraagd was, en ze was het vergeten. Toen smste ik een beetje boos terug en bedankt he dat je me die opdracht gemaild hebt? Toen flipte ze. Ok, snap ik, was achteraf lullig. Maar ik heb wel gelijk sorry terug gesmst. Toen stuurde ze me terug het is neit alleen dit, jij wordt om de kleinste dingen boos.. En nouja ik wist eerlijk gezegd echt niet waar ze het over had dus ik vroeg wat ze bedoelde. Toen kreeg ik niks meer terug. Ik kwam er net ook achter dat ze me op msn geblokt heeft. Ik wil het goedmaken, en nu, want ik heb proefwerkweek. Kan dit er niet bij gebruiken. Maar ik weet niet hoe, ik ben bang dat ze het niet meer goed wil maken.. Help? ;[

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 16:13 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb één goede tip
    Laat dit niet uit de hand lopen
    Ik had precies hetzelfde. Ook ruzie om een stomme reden. En bij mij heeft het echt gevolgen gehad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    Ik heb één goede tip
    Laat dit niet uit de hand lopen
    Ik had precies hetzelfde. Ook ruzie om een stomme reden. En bij mij heeft het echt gevolgen gehad


    Ja, ik wil het ook gewoon niet zo. Ik ben er echt kapot van, maar haar kan het volgens mij geen kut schelen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    stuur haar een mail? Bel haar?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, ik wil het ook gewoon niet zo. Ik ben er echt kapot van, maar haar kan het volgens mij geen kut schelen..

    You can always PB me
    Ik had het ook en ik weet heoveel pijn zoiets doet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    schraap alle moed bij elkaar en ga desnoods naar haar huis toe als bellen, mailen enz geen zin heeft


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom praat je niet face to face tegen haar?
    En als ze erg boos is, koop een zak snoep voor d'r ofzo?
    Bij mij is het dan meestal goed ^^


    Me so good.

    Sweden schreef:
    Waarom praat je niet face to face tegen haar?En als ze erg boos is, koop een zak snoep voor d'r ofzo?
    Bij mij is het dan meestal goed ^^


    Durf ik niet. Ja, klinkt heel dom, I know. Maar ik kan face to face gewoon niet zeggen wat ik wil, dan lijkt het net alsof ik uitgeluld ben ofzo terwijl ik het gewoon moeilijk vind om over zoiets te praten..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nou ik snap haar aan een kant wel, ik heb ook een vriendin en zonder dat ze het echt door heeft flipt ze om de kleinste dingen. natuurlijk excuseerd ze zich wanneer ik er iets van zeg, maar als zij dat niet doet en jij hebt niet door hoe dwars het haar zit kan ik begrijpen dat het te veel word. ik zou het goed maken want het is jammer een vriendschap om zoiets kleins te verpesten. gewoon naar haar toegaan en sorry zeggen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Face to face is de beste oplossing. Gewoon op de man afvragen. Heb ik ook gedaan bij mijn destijds 'beste vriendin'. Dat het uiteindelijk gewoon een snol was, daar kwam ik achteraf pas achter.


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    Face to face is de beste oplossing. Gewoon op de man afvragen. Heb ik ook gedaan bij mijn destijds 'beste vriendin'. Dat het uiteindelijk gewoon een snol was, daar kwam ik achteraf pas achter.


    Ik wil het wel proberen, maar ik weet haast zeker dat ze het niet pikt. Laatst hebben we ook al ruzie gehad, toen hebben we 't goedgepraat, maar een 2e keer wil ze niet denk ik..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    JuliusCeasar schreef:
    Ik heb één goede tip
    Laat dit niet uit de hand lopen
    Ik had precies hetzelfde. Ook ruzie om een stomme reden. En bij mij heeft het echt gevolgen gehad


    I´m nothing special.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik wil het wel proberen, maar ik weet haast zeker dat ze het niet pikt. Laatst hebben we ook al ruzie gehad, toen hebben we 't goedgepraat, maar een 2e keer wil ze niet denk ik..

    Alles is beter dan het via mobiel/facebook/hyves te doen, geloof me.


    ars moriendi

    ik vind nog steeds dat jij gelijk had!
    maargoed, natuurlijk wil je haar niet kwijt.
    sms, bel, mail, praat met haar om het goed te maken!
    vraag nog eens wat ze bedoelde & zeg nog een keer sorry.
    & beloof dat je er wat aan gaat doen.
    & zeg dat je haar echt niet kwijt wilt.
    & je kunt idd een zak snoep ofzo kopen om te tonen dat het je echt spijt.
    als jullie echte bff's zijn komt het wel goed!
    succes!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    ik vind nog steeds dat jij gelijk had!
    maargoed, natuurlijk wil je haar niet kwijt.
    sms, bel, mail, praat met haar om het goed te maken!
    vraag nog eens wat ze bedoelde & zeg nog een keer sorry.
    & beloof dat je er wat aan gaat doen.
    & zeg dat je haar echt niet kwijt wilt.
    & je kunt idd een zak snoep ofzo kopen om te tonen dat het je echt spijt.
    als jullie echte bff's zijn komt het wel goed!
    succes!


    Daar twijfel ik dus aan, aangezien ze me geblokt heeft. Al voor die ruzie.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.