• Ik heb taaldorp gehad.
    6 gesprekken.
    8 - 8 - 8 - 8 - 9 - 7,5.

    Ik haat die 7,5 ! Dx

    Maar oke gefeliciteerd voor de mensen die zijn geslaagd? xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dank je,jij ook gefeliciteerd,ik doe het je niet na.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Super! Haha, ik heb ook een keer geholpen met taaldorp, dat was echt heel leuk (: Sommige kinderen waren echt heel zenuwachtig, dat was best schattig (: Maar ik gaf ze sowieso geen onvoldoende, dat vond ik nogal lullig, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Super! Haha, ik heb ook een keer geholpen met taaldorp, dat was echt heel leuk (: Sommige kinderen waren echt heel zenuwachtig, dat was best schattig (: Maar ik gaf ze sowieso geen onvoldoende, dat vond ik nogal lullig, haha (:

    Haha ik was ook ZOOOO zenuwachtig, ik liet telkens alles vallen en moest geld wisselen enzo, echt scary. :B maar oke.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik ken taaldorp niet..
    Maar gefeliciteerd!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    Ik ken taaldorp niet..
    Maar gefeliciteerd!

    2D schreef:
    (...)
    Haha ik was ook ZOOOO zenuwachtig, ik liet telkens alles vallen en moest geld wisselen enzo, echt scary. :B maar oke.


    Haha, had je niet hoeven zijn hoor. Nu ik er zelf mee geholpen heb, heb ik toch wel gemerkt dat degenen die met die tekstjes helpen niet zo streng zijn en het wel begrijpen, aangezien ik dat zelf ook had, haha (: Maar gefeliciteerd!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Haha, had je niet hoeven zijn hoor. Nu ik er zelf mee geholpen heb, heb ik toch wel gemerkt dat degenen die met die tekstjes helpen niet zo streng zijn en het wel begrijpen, aangezien ik dat zelf ook had, haha (: Maar gefeliciteerd!

    Haha bij ons waren ze ook niet zo streng. ^^
    maar toch bedankt ~

    & geen zin om uit te leggen wat taaldorp is xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik had een 3 voor frans. (cat)

    Netjes!
    Ik zou dit jaar taaldorp duits hebben maar die hoefde ik niet te doen! ;D

    Wat is taaldorp? D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Wow, netjes! Zo goed heb ik het niet gedaan :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beleza schreef:
    Wat is taaldorp? D;

    Google is je beste vriendd.

    @ celestial, NICE. ;D
    @ fragile, aww. xD telt het erg mee?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Chevalric schreef:
    Ik ken taaldorp niet..
    Maar gefeliciteerd!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    De havo-vwo, havokans en vmbo klassen hadden taaldorp, maar wij niet. ;D
    Maar we moesten wel al die gesprekken maken+uit ons hoofd leren, ik had er een 7.8 voor geloof ik. (:


    Opgeven is geen optie.

    Ooh ja taaldorp, had ik ook op het vmbo, maar kan me niet herinneren dat ik daar cijfers voor kreeg en zo ja, welke cijfers :'D
    Iig goeie resultaten hebbie :]


    No growth of the heart is ever a waste