• Ik weet niet zeker of ik het er hier mss ga verder opzetten, maar ik was een tijdje geleden mijn eerste verhaal dat ik echt op papier heb gezet (mijn dromen heet het), aan het herschrijven.

    Het is gebasseerd (ja ik heb het vijf jaar geleden fzo geschreven) op de pepperbollen en spring. De vraag is nu of ik het op de site moet zetten?

    Ik ben Payton in het begin van het verhaal ben ik 11 jaar. Ik dans, doe aan muziek en rijd paard. Dansen doe ik in Ladance, een dansclub op hoog niveau. Muziek doe ik in de muziekschool maar ook in Ladance daar hebben ze namelijk een bandje dat Music heet. Ik help hen met het schrijven van de songteksten en van de melodiën, maar ook kan ik zingen, gitaar spelen, drummen en nog veel meer (ik ben een muzikaal talent). Paard rijden doe ik thuis. Op school wordt ik niet echt aanvaard omdat ik mijn eigen kledingstijl heb. De mensen praten wel tegen mij maar ze doen altijd zo stekerig, wat soms eigenlijk wel kwetst. Ze zeggen bijvoorbeeld soms op een subtiele manier dat ik lelijk ben of zo van die dingen. Maar ik trek het me allemaal niet aan. Hoewel ik soms wel zit te piekeren, omdat ik geen vriendje kan krijgen, of zo van die dingen. En in dit verhaal gaat het over mij in een droom. Maar deze droom is niet een gewone droom het is niet dat ik plots wakker word en het allemaal een droom is. In het verhaal is het realiteit, enkel kan dit in werkelijkheid niet, net zoals mijn muzikaaltalent kan ook niet zo enorm zijn omdat bijna niemand alle instrumenten kan spelen.
    Maar geniet van het verhaal en hou de informatie die ik je hierboven gegeven heb over het stekerige gedrag van mijn klasgenoten en andere mensen in je achterhoofd.

    Jullie mogen reageren hoor.

    Leuk idee :'D Waarschuw me als het begint :P

    Nichole schreef:
    Leuk idee :'D Waarschuw me als het begint :P

    Zal ik doen ^^

    zker doen

    Nichole schreef:
    Leuk idee :'D Waarschuw me als het begint :P


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Euhm, ik denk doen

    vezz schreef:
    Jullie mogen reageren hoor.
    Je bent nog maar net geband voor het omhoogschoppen van je topics en je doet het al opnieuw. Niet echt clever.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Je bent nog maar net geband voor het omhoogschoppen van je topics en je doet het al opnieuw. Niet echt clever.

    Dat is een oud topic dat ik omhoog had geschopt voor dat ik geband was kijk maar naar de datum!

    Nou okey dan, had ik niet gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het nog niet zo'n realistisch verhaal. Zeker omdat de inleiding over een meisje van 11 gaat die al piekert of ze geen vriendje heeft en zoveel verschillende muziekinstrumenten kan bespelen. Sorry.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fides schreef:
    Ik vind het nog niet zo'n realistisch verhaal. Zeker omdat de inleiding over een meisje van 11 gaat die al piekert of ze geen vriendje heeft en zoveel verschillende muziekinstrumenten kan bespelen. Sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fides schreef:
    Ik vind het nog niet zo'n realistisch verhaal. Zeker omdat de inleiding over een meisje van 11 gaat die al piekert of ze geen vriendje heeft en zoveel verschillende muziekinstrumenten kan bespelen. Sorry.

    het heet dan ook voor iets mijn dromen

    Ik doe dit en dit en dit en ook nog dit (ik ben een muzikaal talent)
    -gaat stuk-


    Has no one told you she's not breathing?