• gewoon in topics discussiëert over hoe hij/zij het liefst dood wil gaan :'D

    Haha, het is gewoon een vraag die iedereen beantwoordt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kan je naa gaan dat die topic al 2 maanden oud is;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is iets wat ons alle zal bezig houden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat vind ik ook raar ja. Ik denk daar dus echt niet over na.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind dat helemaal niet raar. Ik denk zo vaak aan de manier waarop ik het liefst dood zou gaan -alhoewel ik het liefst voor altijd wil leven :9~- en hoe mijn begravenis eruit moet gaan zien. En ik vind het alleen maar fijn dat ik niet de enige ben die daar over nadenkt, lol :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wij zijn gewoon levensmoe :Y)


    I am an idiot, I move.

    Gelukkig hoor ik bij die andere helft.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Gelukkig hoor ik bij die andere helft.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    We're all dammed Emo's, And I can sort of live with itxD

    Ik vind het normaal om over de dood te spreken. En eerlijk gezegd geeft het me rust en kalmte, als ik er nu over kan praten en me er niet ongemakkelijk bij voel, zal dit later misschien ook zo zijn en ben ik minder bang. Iedereen mag best weten hoe ik wil gaan, het is niets om me voor te schamen. De dood is nog steeds een beetje taboe en dat is nergens voor nodig.


    everything, in time

    Het is best goed om af en toe in je leven stil te staan, zelfs als je daar misschien eigenlijk niet altijd bij wilt stilstaan. Voor jou komt het misschien op een ander moment dat je erover nadenkt, hier gebeurd het nu voor een aantal. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tja, ik zit er niet mee of ik blijf leven of doodga, dus mij kan het niet boeien (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dood gaan we tenslotte toch allemaal.

    Of zijn er stiekem vampiertjes onder ons? (wbw)

    Sadistic schreef:
    Het is best goed om af en toe in je leven stil te staan, zelfs als je daar misschien eigenlijk niet altijd bij wilt stilstaan. Voor jou komt het misschien op een ander moment dat je erover nadenkt, hier gebeurd het nu voor een aantal. :Y)


    Dat zeg ik niet, ik sta er ook wel bij stil, alleen ik vond het best grappig dat er zo open over gesproken word in een topic, terwijl het toch meestal wel een onderwerp is waar, tja, alleen met goede vrienden oid over gepraat word.
    Ik vind het leuk though :')

    Het is juist goed om af en toe over de dood na te denken. Als we dat allemaal eens wat vaker zouden doen zouden er minder oorlogen en moorden zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall