• Echt ... Iedereen die beweerd dat ik zo'n geweldige sprookjesrelatie heb door de manier waarop hij ontstaan is e.d. ... Think again.
    Ik heb net een 'kleine' breakdown gehad bij mijn ouders, voornamelijk van een al maandenlange opgestapelde stressbron. Ik mis mijn vriend. Meer dan een beetje. Ik mis het om zijn stem dicht bij mijn oor te horen, te bekvechten over kleine dingen (vooral van mijn kant om zijn heerlijk kinderachtige gedrag), mijn armen even om zijn middel te kunnen slaan en m'n gezicht in z'n rug of dat fijne kuiltje in z'n borst te kunnen verschuilen, om z'n hartslag te horen of z'n geur op te snuiven, de kleine reacties in zijn lichaamstaal te zien, om wakker te worden naast hem of bij hem in slaap te vallen ... Alles ... Zo erg.
    Volgend jaar gaan we trouwen ... Maar tot nu toe kan ik hem nog steeds maar één keer per jaar zien, januari/februari volgend jaar voor het eerst weer. Tenzij ... En dat speelt zeer zeker mee, ik bereid ben mijn baan te verliezen en met wat kleine voorbereidingen gewoon te gaan. Op dit punt heb ik besloten, in overleg met mijn ouders, dit ook te gaan doen. Zolang ik maar kan zorgen dat ik een plan heb, waarmee ik de ergste klappen op kan vangen, kan zekerheid me bij lange na niet zoveel meer schelen op dit moment. Op de zaak heb ik het toch al meer dan een halfjaar niet naar mijn zin, werk vind ik wel weer en alles zal ook wel goedkomen ... Zeker omdat ik door dit te doen over een maand of vier al kan gaan in plaats van een maand of 8, maar het breekt me dat het zo drastisch moet en zoveel kopzorgen en problemen geeft. Ik heb alles voor hem over, dit ook zeker en het is wat ik zal doen ... Maar waarom kan alles niet gewoon een héél klein beetje makkelijker? Een klein beetje meer lijken op een echt sprookje, waarin de realiteit nooit zo snel zo ... realistisch is? :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Castalia schreef:
    (...)
    Ja dat geloof ik hoor! Maar heeft hij nu al gevraagd of je met hem wilt trouwen? Want ik lees hier dat jullie verloofd zijn?


    Al sinds die dag ... Ik heb alleen mijn ring nog niet gekregen om het te bewijzen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ah oke, dus hij gaat je nog op een romantische manier vragen? :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Fides schreef:
    Omdat de realiteit nou eenmaal zoveel harder is dan mooie sprookjes.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Castalia schreef:
    Ah oke, dus hij gaat je nog op een romantische manier vragen? :)


    Dat weet alleen hij (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Weet je, jou zou ik nou echt een grote geldprijs uit de loterij gunnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    Weet je, jou zou ik nou echt een grote geldprijs uit de loterij gunnen.


    Dat is lief van je, dankjewel (:
    - Al zijn dat soort dingen ook vaak sprookjes! :'] -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 22:12 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oke, ik wil even wat belangrijks kwijt, ook al zit je er niet op te wachten misschien: Je zegt dat je bereid bent je baan op te geven en dat is een verdomd riskante gok. Mijn neef zat namelijk in hetzelfde pakket als jij. Nu woont hij samen met die vrouw in Griekenland, maar hij komt bij lange na niet aan het riante inkomen wat hij thuis in Rotterdam had. Sterker nog: ze hebben het heel moeilijk. Dus ik zou van tevoren heel goed na gaan denken dat wanneer jullie getrouwd zijn, wáár je je toekomst voort gaat zetten. Niet alleen voor jullie welzijn, maar ook voor dat van je toekomstige kinderen, als jullie die van plan zijn te krijgen (krul) Maar ik denk dat je je daar wel bewust van bent :Y).
    Het mooie in het begin van jullie relatie was ook - neem ik aan - het verlangen om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien en ik kan dan ook heel goed snappen dat die lol er ook wel een keertje af is. Op dit moment wil je gewoon dat hij een arm om je heen kan slaan als je in de shit zit. Maar als hij er niet is om je uit de shit te halen, dan moet je het zoveel mogelijk en denk aan die toekomst die jullie samen in gaan. Laat dat de drijfveer zijn om door te zetten. Na regen komt zonneschijn. Of nog meer regen, maar daar denken we even niet aan :Y).
    Ik heb trouwens ook het idee dat je al een redelijk goed inzicht in zijn karakter hebt gekregen, ondanks dat jullie elkaar maar zo weinig zien, maar toch vraag ik me wat af. Ben je niet bang dat de overgang van elkaar haast nooit zien naar samenwonen en elke dag op elkaars lip zitten gigantisch mis kan gaan? Of course, het is een gok sowieso, maar het is wel een vraag om misschien mee te nemen ^^
    Maar ik ben ervan overtuigd dat dit goed gaat komen. Tijdens een dal in het leven ben je nog meer dan anders geneigd situaties als zwaarder te zien dan ze misschien zijn en ik denk dat dat ook bijdraagt aan dit klotegevoel. Hou iig in oog dat jullie samen een spannende toekomst tegemoet gaan :] Jij en de prins van je dromen.

    Preek is klaar :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb trouwens ook het idee dat je al een redelijk goed inzicht in zijn karakter hebt gekregen, ondanks dat jullie elkaar maar zo weinig zien, maar toch vraag ik me wat af. Ben je niet bang dat de overgang van elkaar haast nooit zien naar samenwonen en elke dag op elkaars lip zitten gigantisch mis kan gaan? Of course, het is een gok sowieso, maar het is wel een vraag om misschien mee te nemen ^^
    Maar ik ben ervan overtuigd dat dit goed gaat komen.


    Je antwoord het al voor me. *O*

    En ja, ik weet dat het risico's zijn die we (allebei) nemen, maar we willen beiden het besten eruit halen en om dat te doen zullen we allebei risico's moeten nemen, dingen opofferen, de een wat meer dan de ander bij de ene keer, maar dan weer andersom. Al moet ik bij de Mac gaan werken voor 2.85 per uur en 10 uur per dag ... Als ik dan thuis mag komen en hij is er weer ... Dan is het prima. Natuurlijk zal het ook wel zwaar zijn, maar is dat niet voor elk koppel? Ik denk dat wij het juist beter met elkaar uit kunnen houden, omdat we door de afstand ook meer geduld hebben gekregen voor elkaar en om heel eerlijk te zijn ... Alles klopt aan alle kanten. Dit is gewoon wat het moet zijn, wie het is die mij compleet maakt, wat er ook gebeurd in goede of slechte zin. Ik ben best bereid om een paar gokjes te nemen voor een kans op geluk. En hé, een mens moet minimaal 1 avontuur in zijn leven meemaken, niet? (bloos)
    En wie weet kom ik juist/of hij/of allebei hele mooie kansen tegen onderweg. (:

    & Ja, ik heb een behoorlijk inzicht in zijn karakter en gehele persoon, maar wederzijds ook. Met of zonder internet, dat zijn dingen die vanzelf gaan, zeker als je zolang bij elkaar bent al en zoveel om elkaar geeft om alles eraan te doen het te laten werken. (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 22:52 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.